نحوه خرید پوکه معدنی

آیا با نحوه خرید پوکه معدنی برای کاربردهای گوناگون آشنایی دارید؟ بسیاری از مصرف کنندگان نهایی پوکه معدنی، خریداران خرد هستند که بار پوکه معدنی را برای تکمیل ساختمان های شخصی خود می خواهند. اما متاسفانه با نحوه خرید پوکه معدنی هیچ گونه آشنایی ندارند و این موضوع باعث می شود هزینه بسیار بیشتری را بپردازند و از طرفی، پوکه معدنی خریداری شده نیز کیفیت مطلوب و وزن مخصوصی که برای سبک سازی ساختمان مورد نیاز است را ندارد.

با ما در “گروه معدنی سهند مینرال”یکی از بهترین و معتبرترین مراکز فروش انواع پوکه معدنی و دیگر مصالح ساختمانی با کیفیت درجه یک و تضمینی و قیمت کمتر از بازار – همراه باشید تا شما را با نحوه خرید پوکه معدنی و روش درست محاسبه قیمت بار پوکه معدنی را به شما بگوییم:

 

لیست قیمت انواع پوکه معدنی

قیمت روز پوکه معدنی قروه

ردیف نام محصول قیمت (به تومان) واحد اندازه گیری
1 پوکه معدنی بادامی 200,000 1 متر مکعب
2 پوکه معدنی نخودی 250,000 1 متر مکعب
3 پوکه معدنی فندوقی 250,000 1 متر مکعب
4 پوکه معدنی عدسی 260,000 1 متر مکعب
5 پوکه معدنی پودری(ماسه ای) 100,000 1 تن

قیمت روز پوکه معدنی همدان

ردیف نام محصول قیمت (به تومان) واحد اندازه گیری
1 پوکه معدنی بادامی 190,000 1 متر مکعب
2 پوکه معدنی نخودی 250,000 1 متر مکعب
3 پوکه معدنی فندوقی 250,000 1 متر مکعب
4 پوکه معدنی عدسی 240,000 1 متر مکعب
5 پوکه معدنی پودری عدسی 100,000 1 متر مکعب
6 پوکه معدنی پودری(ماسه ای) 90,000 1 متر مکعب

قیمت روز پوکه معدنی بستان آباد – تبریز

ردیف نام محصول تریلی (به تومان) 10 چرخ 6 چرخ
1 پودری ۶,۵۰۰,۰۰۰ ۴,۸۰۰,۰۰۰ ۳,۵۰۰,۰۰۰
2 عدسی ۱۱,۰۰۰,۰۰۰ ۸,۲۰۰,۰۰۰ ۵,۷۰۰,۰۰۰
3 پودری عدسی ۸,۰۰۰,۰۰۰ ۵,۰۰۰,۰۰۰ ۴,۰۰۰,۰۰۰
4 نخودی ۹,۰۰۰,۰۰۰ ۶,۵۰۰,۰۰۰ ۳,۵۰۰,۰۰۰
5 بادامی ۶,۰۰۰,۰۰۰ ۴,۰۰۰,۰۰۰ ۲,۸۰۰,۰۰۰
6 مخلوط ۵,۰۰۰,۰۰۰ ۴,۲۰۰,۰۰۰ ۳,۴۰۰,۰۰۰

تماس مستقیم:09124518204

مشاوره واتس‌اپ و تلگرام: 09124518204

 

پوکه معدنی؛ یک سنگ پرکاربرد اما ارزان قیمت است!

پوکه معدنی یک سنگ طبیعی است که از دل آتشفشان بیرون می آید. مواد مذاب زیر پوسته زمین از دهانه آتشفشان بیرون می ریزد و بعد از جاری شدن روی زمین، به سرعت سرد و منجمد می شود. این مواد مذاب در ساختار خود دارای گازهای مختلف و بخار آب هستند که روی زمین و به دلیل برداشته شدن فشار از روی مواد مذاب، به سرعت از ساختار آن جدا می شود و جای خالی آنها، از آنجایی که مواد مذاب به سرعت منجمد می شود، به صورت حفره هایی در ساختار سنگی آن باقی می ماند.

سنگی که به صورت منجمد و با نمایی اسفنج مانند به دلیل حفره های داخلش به جا می ماند، پوکه معدنی نام دارد. پوکه معدنی به دلیل وجود همان سوراخ ها، وزن بسیار کمی دارد. در واقع یک سنگ سخت اما با وزن بسیار کم که باعث می شود پرکاربرد باشد.

ویژگی های پوکه معدنی

قبل از آشنا کردن شما عزیزان با روش صحیح خرید پوکه معدنی، لازم می دانیم شما را با ویژگی های پوکه معدنی بیشتر آشنا کنیم:

1. پوکه معدنی سبک و کم وزن است که به ساختمان، ویژگی ضد زلزله بودن می بخشد و وزن ساختمان را تا نصف کاهش می دهد.

2. پوکه معدنی دارای مقاومت فشاری و فیزیکی بسیار بالایی است و در مقابل ضربه کاملا مستحکم است.

3. پوکه معدنی به دلیل تخلخل بالا، خاصیت عایق بندی دارد و از این نظر باعث کاهش هزینه های ساخت و ساز می شود، زیرا عایق بندی در حین ساخت سازه با استفاده از پوکه و بلوک پوکه ای سبک انجام می شود.

4. پوکه معدنی کارپذیری بالایی دارد و انجام امور تاسیسات و برق کشی و… در کنار آن کاملا میسر است.

5. پوکه معدنی دورریز ندارد.

6. پوکه معدنی نسوز است و هنگام آتش سوزی از گسترش و انتقال حریق جلوگیری می کند و باعث کاهش خسارات ناشی از حریق می شود.

7. پوکه معدنی دوام زیادی دارد و تا 100 سال بدون ترک و شکستگی باقی می ماند.

8. پوکه معدنی خاصیت استریل کردن محیط دارد و ضد حشرات است و ساختمان را در برابر جانوران موذی نیز ایمن می کند.

9. پوکه معدنی باعث می شود به مصالح جانبی مانند سیمان و ماسه کمتری نیاز باشد و باز هم کاهش هزینه ها را در پی دارد.

10. کیفیت، دوام، مقاومت و آسایش در ساختمانی که با پوکه معدنی ساخته شده است، قابل مقایسه با ساختمان های دیگر نیست.

پوکه معدنی به دلیل داشتن این ویژگی های کاملا کاربردی، در صنایع مختلف از جمله ساختمان سازی، کشاورزی و باغداری، راهسازی و سدسازی، صنایع نساجی و داروسازی و… مورد استفاده قرار می گیرد. اما با این وجود، قیمت بسیار ارزانی دارد و همین موضوع هم یکی از ویژگی های برتر این سنگ پرکاربرد محسوب می شود. زیرا:

پوکه معدنی در کشور ما به فراوانی یافت می شود و معادن زیادی در سرتاسر کشور وجود دارند که پوکه معدنی باکیفیت مناسب را استخراج و عرضه می نمایند.

 

آشنایی با نحوه خرید پوکه معدنی

بسته بندی پوکه معدنی

پیمانکاران ساختمانی و شرکت های بزرگ اجرایی در عملیات ساخت و ساز، معمولا تمامی روش های محاسبه قیمت تمام شده انواع مصالح ساختمانی را به خوبی می دانند و به همین دلیل، همه چیز را در اقتصادی ترین و به صرفه ترین حالت ممکن خریداری می کنند. اما مصرف کنندگان خرد و جزئی که اتفاقا درصد بالایی از خریداران پوکه معدنی و مصالح ساختمانی را تشکیل می دهند، اینگونه نیستند.

نحوه خرید پوکه معدنی در انواع آن، کمی متفاوت است:

یک توصیه مهم از “گروه معدنی سهند”

در تمامی این روش های فروش و قیمت گذاری، محاسبه پوکه معدنی به صورت “متر مکعب” یک اصل کلی است که خرید و قیمت گذاری باید بر اساس آن انجام شود تا به نفع خریدار باشد و برای او صرفه اقتصادی داشته باشد. گروه معدنی سهند یکی از پیشگامان فروش پوکه معدنی و انواع بلوک پوکه ای در کشور است که این کار را بدون واسطه و در سطح اول انجام می دهد. یعنی هیچ دلالی بین فروشنده و خریدار خرد و کلان وجود ندارد. در نتیجه:

قیمت تمام شده خرید پوکه معدنی (با احتساب کیفیت برابر) بسیار ارزان تر از قیمت بازار است.

علاوه بر قیمت ارزان، گروه معدنی سهند بهترین کیفیت پوکه معدنی را در سرتاسر کشور عرضه می کند و این موضوع در سال های فعالیت این برند، با رضایت حداکثری خریداران این مجموعه همراه بوده است.

گروه معدنی سهند مینرال، تمامی امور مربوط به حمل و نقل و انبار پوکه را از معدن تا تحویل به مشتری توسط عوامل و تجهیزات خود انجام می دهد که این موضوع هم در شکست قیمت ها تاثیرگذار می باشد.

در طول سال ها فعالیت برند “سهند مینرال”، همواره مشاوره رایگان در زمینه خرید نوع پوکه معدنی مناسب با بهترین کیفیت و کمترین قیمت و همچنین میزان پوکه مورد نیاز برای پروژه های مختلف و همچنین مشاوره خرید سایر مصالح ساختمانی را به مردم عزیز ارائه داده ایم، حتی اگر قصد خرید پوکه معدنی از مجموعه ما را نداشته اند. 

پس با خیال راحت با کارشناسان ما در “سهند مینرال” تماس بگیرید و یک خرید یا مشاوره عالی را تجربه نمایید:

تماس مستقیم:09124518204

مشاوره واتس‌اپ و تلگرام: 09124518204

نحوه خرید پوکه معدنی به متر یا به وزن؟

بهترین پوکه معدنی گروه معدنی سهند مینرال

نکته بسیار مهم و اساسی در خرید پوکه معدنی این است که وزن آن باید سبک و کم باشد. این یعنی اینکه اگر پوکه معدنی را به کیلو یا تن بخرید، به احتمال خیلی زیاد سرتان کلاه می رود زیرا معیار اساسی در مرغوبیت پوکه معدنی سبک وزن بودن آن است و در صورت خرید کیلویی، احتمالا اساس کار فروشنده، تحویل پوکه معدنی سنگین و بی کیفیت است که این روش فروش را انتخاب کرده است. خرید پوکه معدنی

پوکه معدنی باید به متراژ (متر مکعب) و حجمی که دارد در عملیات ساختمان سازی محاسبه و مورد استفاده قرار بگیرد نه وزن و کیلو! حتی اگر پوکه را کیلویی هم بخرید، نهایتا باید محاسبه شود که چه حجمی دارد و چند متر مکعب از فضا را پر می کند. خرید پوکه معدنی

یک مثال:

برای اینکه قضیه برایتان کاملا روشن شود، یک مثال فرضی می زنیم:

گفتیم که پوکه معدنی مرغوب و باکیفیت دارای وزن کمتری در هر متر مکعب است (در حدود 650 تا 700 کیلوگرم در هر متر مکعب). هر چقدر که مقدار وزن مخصوص پوکه معدنی در هر متر مکعب افزایش یابد، یعنی پوکه دارای وزن بیشتر، تخلخل کمتر و مرغوبیت پایین تر است و باعث افزایش مصرف پوکه در ساختمان و نهایتا، افزایش وزن ساختمان می شود.

فرض کنید برای تکمیل ساختمان خود به 10 متر مکعب پوکه نخودی نیاز دارید. اگر پوکه را به صورت کیلویی خریداری کنید، باید حواستان به نسبت حجم و وزن آن باشد. 10 متر مکعب از پوکه معدنی نامرغوب، 10 تن وزن دارد و 10 متر مکعب از پوکه معدنی مرغوب، نزدیک به 6.5 تا 7 تن وزن دارد!

پس مهمترین نکات در زمان خرید پوکه معدنی و نحوه خرید پوکه معدنی به شرح زیر است:

  1. محاسبه وزن مخصوص پوکه معدنی

یعنی اینکه ببینید پوکه معدنی در هر متر مکعب، چند کیلوگرم وزن دارد. هر چقدر این میزان کمتر باشد، پوکه مرغوب تر است و هر چقدر سنگین تر باشد، پوکه نامرغوب تر است و باید قیمت آن هم کمتر باشد.

  1. محاسبه دقیق متراژی که مورد نیاز است.

حتی اگر پوکه معدنی را کیلویی و تنی خریداری می کنید، باید بتوانید این محاسبات و تبدیل واحدها را انجام دهید تا دقیقا به اندازه مورد نیاز خرید کنید. اما یادتان باشد که نحوه خرید پوکه معدنی بر اساس وزن، به هیچ عنوان روش درست و معقولی نیست.

  1. خرید از مراکز معتبر و خوشنام

مسئله بسیار مهم در خرید پوکه و مصالح ساختمانی، انتخاب مراکز فروش است. واقعیت این است که مراکز فروش معتبر و خوش سابقه، هرگز به فکر سودهای کم و کوتاه مدت نیستند، بلکه تبدیل شدن به یک نام معتبر و آشنا و جلب رضایت مشتریان در اولویت آنهاست. با انتخاب این مراکز، دیگر نگرانی از بابت نحوه خرید پوکه معدنی نخواهید داشت چرا که همه چیز کاملا روشن و اصولی محاسبه و قیمت گذاری می شود.

 

مشاوره رایگان – نحوه خرید پوکه معدنی از گروه معدنی سهند مینرال

خرید پوکه معدنی سهند مینرال

گروه معدنی سهند، یکی از پیشگامان تولید و عرضه بدون واسطه انواع پوکه معدنی و مصالح ساختمانی است که امکان ارسال طیف گسترده ای از محصولات به سراسر کشور را با نازل ترین قیمت و تضمین کیفیت فراهم کرده است. سهند مینرال با حذف واسطه ها و انجام تمامی امور از تولید تا تحویل محصولات به دست مصرف کنندگان، توانسته قیمت ها را بشکند که همین امر سبب شده تا در پروژه های بزرگ و معتبر، فعالیت گسترده و عمده داشته باشد.

جهت مشاوره در زمینه نوع و میزان مصالح مصرفی و مقدار پوکه معدنی مورد نیاز در پروژه ها و همچنین انواع مصالح ساختمانی دیگر، می توانید با ما از طریق مسیرهای ارتباطی زیر در تماس باشید:

تماس مستقیم:09124518204

مشاوره واتس‌اپ و تلگرام: 09124518204

امکان ارسال دیدگاه وجود ندارد!