خرید پوکه معدنی و مصالح ساختمانی ارزان و بدون واسطه

همیشه گران بودن یک کالا یا خدمات، دلیل بر بالا بودن کیفیت آن نیست. این جمله دقیقا می تواند برعکس هم باشد: یعنی قیمت پایین و ارزان بودن کالا و خدمات، همیشه به خاطر بی کیفیتی و ارزش پایین آنها نیست. درست مانند قیمت پایین و کیفیت بالای انواع پوکه معدنی و همچنین مصالح ساختمانی ای که با نام و عنوان گروه معدنی سهند مینرال تهیه و توزیع می شود.

یک دلیل این موضوع عدم حضور واسطه ها و پدیده واسطه گری در کار تهیه و توزیع پوکه های ساختمانی و مصالح در این روند می باشد. اگر به دنبال خریدی به صرفه و باکیفیت هستید و خدماتی درجه یک و عالی را برای کارتان نیاز دارید، با ما در گروه معدنی سهند مینرال همراه باشید تا دلایل به صرفه بودن خرید پوکه معدنی از گروه معدنی سهند در عین کیفیت بالای آن را برایتان شرح دهیم:

 

عدم حضور واسطه ها در روند تهیه و توزیع پوکه معدنی و انواع مصالح ساختمانی دیگر

تامین پوکه و مصالح ساختمانی

یکی از پدیده هایی که باعث گرانی قیمت بسیاری از کالاهای موجود در بازار می گردد، وجود واسطه ها در کار است که گاهی تا چندین دست هم در کار دخالت دارند. این باعث بالا رفتن کاذب قیمت ها می گردد. غیر از این، باید به وجدان خفته این واسطه ها هم اشاره کنیم که چقدر می توانند از کیفیت کالا بکاهند. اما گروه معدنی سهند، تمامی مراحل تهیه و توزیع پوکه معدنی (در تمامی انواع) و دیگر مصالح ساختمانی، از سرشاخه اصلی تا رسیدن به دست مصرف کننده اصلی را توسط عوامل خودش و بدون واسطه ها طی می کند. همین موضوع سبب می شود که بتوانید محصولات ساختمانی را بسیار ارزان تر از بقیه مراکز تهیه کنید.

 

گروه معدنی سهند، یک پشتبان تهیه و توزیع کامل و مجهز است

 

در گروه معدنی سهند، برای حمل و نقل محصولات ساختمانی و پوکه معدنی، انبار کردن و همچنین بارگیری، نیازی به هیچ تامین کننده ای دیگری نیست. بنابراین قیمت تمام شده پوکه معدنی به این صورت، بسیار کاهش می یابد.

 

خرید به صرفه اما راحت!

مصالح ساختمانی

خرید پوکه معدنی از سهند مینرال با اینکه ارزان تر از جاهای دیگر است، اما به هیچ عنوان سخت نیست. به این دلیل که مراحل خرید بسیار راحت و آسان است. کافیست از طریق مسیرهای ارتباطی زیر، مشاوره درباره خرید انواع محصولات مورد نظر خود را دریافت نمایید (حتی اگر قصد خرید نداشته باشید هم کارشناسان فروش پاسخگوی شما خواهند بود).

نوع و میزان مصالح مورد نیاز شما در مشاوره تعیین می گردد و پس از منعقد شدن قرارداد و تسویه حساب، کالای مورد نظر به صورت فوری در اختیار شما قرار می گیرد.

آدرس دفتر مرکزی: تهران، میدان فردوسی

تلفن: ۱۱۰۴ ۵۳۳ ۰۹۳۶ – ۴۷۷۰ ۷۳۶ ۰۹۱۹

مشاوره واتساپ و تلگرام: ۴۷۷۰ ۷۳۶ ۰۹۱۹

ایمیل: info@sahandmineral.com

 

شما برای خرید محصولات لازم نیست به چندین منبع و مرکز فروش متصل شوید

گروه معدنی سهند

این هم یکی دیگر از خدمات ارزنده گروه معدنی سهند است که تامین تمامی محصولات ساختمانی و کالاهای مورد نیاز در صنعت ساخت و ساز را در سطح وسیع تحت پوشش دارد. سهند مینرال این کار را از سرشاخه های اصلی تولید انجام می دهد تا بهترین کیفیت را در پایین ترین قیمت عرضه نماید. بنابراین برای خرید محصولات مختلف، کافیست تنها با گروه معدنی سهند در ارتباط باشید نه چندین تامین کننده مجزا و مختلف، به همین راحتی.

محصولات قابل تهیه از گروه معدنی سهند:

انواع پوکه معدنی و پوکه صنعتی (در تمامی سایزها)

انواع ماسه

انواع بلوک ساختمانی و بلوک های سبک

انواع سفال و آجر

انواع گچ و سیمان

و سایر مصالح ساختمانی در بهترین سطح کیفی همچون :سنگ نما، آجرنما، یونولیت، کرومیت، ایزوگام، پودر سنگ، کاشی، سرامیک، رابیتس و…

 

فروش محصول انتهای کار ما نیست، بلکه تازه شروع تعهد ماست. میزان بالای رضایتمندی خریداران مجموعه سهند و مشارکت در پروژه های مهم و بزرگ که تامین کنندگان مصالح را از فیلترهای کیفی و قیمتی زیادی عبور می دهند تا به انتخاب به صرفه و مناسب مورد نظر خود برسند، تنها گوشه از موفقیت گروه معدنی سهند در این حرفه می باشد.

امکان ارسال دیدگاه وجود ندارد!