خرید بلوک سه جداره قیمت بلوک سیمانی 3 جداره

بلوک های ساختمانی دارای شکل ها و اندازه های متفاوتی هستند و یکی از انواع پرکاربرد آنها، بلوک سه جداره است. بلوک سیمانی 3 جداره به دلیل داشتن یک جداره بیشتر، وزن بیشتری در مقایسه با بلوک سیمانی دو جداره دارد اما همین جداره بیشتر باعث شده تا مزایا و ویژگی های بسیار بهتری کسب کند که در ادامه بیشتر توضیح خواهیم داد.

پس با ما در ” سهند مینرال “ – یکى از برترین و معتبرترین مراکز فروش پوکه معدنى و انواع بلوک سقفى و دیوارى با بهترین کیفیت و کمترین قیمت بازار – همراه باشید تا شما را با بلوک سه جداره سبک پوکه ای و نحوه خرید آن آشنا سازیم:

 

بلوک سه جداره چیست؟

بلوک سه جداره تولید سهند مینرالاصلی ترین شکل ساخت بلوک ها به این صورت است که دارای دو دیواره – جداره اصلی هستند و فضای بین این دو جداره نیز خالی می باشد. چنین بلوکی که به بلوک دو جداره معروف است، ساده ترین و سبک ترین شکل یک بلوک سیمانی را می سازد. اگر در ساخت بلوک سیمانی، یک جداره وسطی نیز در آن ایجاد شود، بلوک سیمانی 3 جداره را خواهیم داشت که ممکن است قطر آن، همان قطر بلوک دو جداره باشد و یا کمی بیشتر از آن باشد (یعنی پهن تر باشد).

بلوک سه جداره، با داشتن یک جداره بیشتر، حفره های بیشتری نیز دارد و همین موضوع باعث می شود عایق بهتری را در دیوارهای ساختمان ایجاد نماید. به طور کلی، اصلی ترین ویژگی بلوک سه جداره، عایق بندی بهتر آن است، زیرا لایه حفره ای بیشتر در ساختار آن، اجازه انتقال دما و صوت را نمی دهد و تبادل آنها را در بین محیط داخلی و خارجی ساختمان، به نحو موثری کاهش می دهد.

بلوک سه جداره از چه جنسی ساخته می شود؟

بلوک سه جداره به دلیل اینکه یکی از اجزای ساختمان سازی و دیوارکشی در سازه های مسکونی و آپارتمانی محسوب می شود، باید وزن سبکی داشته باشد. به همین خاطر، مواد تشکیل دهنده آن یکی از دو ترکیب زیر است:

  • پوکه معدنی + آب + سیمان
  • پوکه صنعتی + آب + سیمان

بلوک ساخته شده از پوکه معدنی را بلوک پوکه و بلوک ساخته شده از پوکه صنعتی را بلوک لیکا می نامند. اما خب به دلیل قیمت بسیار بیشتری که بلوک لیکا دارد و همچنین هزینه های بالای حمل و نقل آن، استقبال از بلوک پوکه به مراتب بیشتر است. جالب است بدانید که برخی ها معتقدند کیفیت بلوک لیکا بیشتر است که در واقع چنین چیزی درست نیست و در نهایت، کیفیت هر دو بلوک تقریبا یکسان می باشد (مقاله مقایسه ای بین بلوک پوکه و بلوک لیکا را بخوانید).

نوع پوکه معدنی مصرفی در تولید بلوک سیمانی 3 جداره:

بهترین انواع بلوک سیمانی پوکه ای، از ترکیب دو نوع پوکه سیاه و سفید تشکیل می شوند. دلیل این موضوع، ویژگی های مخصوص هر یک از این دو نوع پوکه است. پوکه سفید، وزن بسیار کمی دارد و پوکه سیاه، از مقاومت بسیار بیشتری بهره می برد. ترکیب این دو نوع پوکه باعث می شود بهترین نتیجه در وزن و استحکام پوکه ایجاد شود و همچنین قیمت بلوک به مراتب اقتصادی تر خواهد بود.

در ساخت بلوک سه جداره از پوکه معدنی با دانه بندی مخصوصی استفاده می شود:

  • پوکه معدنی سفید تبریز (با سایز عدسی و پودری)
  • پوکه سیاه قروه (با سایز عدسی)

 

استاندارد بلوک سیمانی 3 جداره

وزن بلوک پوکه ای بلوک سقفی و بلوک دیواری

تعداد جداره ها و حفره ها:

 3 جداره طولی و 2 ردیف حفره با ضخامت 27 و 26 میلی متر (منظور، ضخامت گوشت بلوک یا میزان قطر هر جداره است)

ابعاد بلوک:

طول*ارتفاع*عرض

40*20*15

40*20*17

40*20*20

اصطلاحا گفته می شود بلوک 15 سه جداره، بلوک 17 سه جداره و بلوک 20 سه جداره.

وزن بلوک:

7.5 کیلوگرم برای بلوک 15 و 8 کیلوگرم برای بلوک 17 و 20

مقاومت فشاری:

30 کیلوگرم بر سانتی متر مربع

 

مزایا و کاربردهای بلوک سیمانی 3 جداره

بلوک سه جداره در کجاها کاربرد دارد؟

بلوک سیمانی 3 جداره به دلیل داشتن استانداردهای عایق بندی عالی، بیشتر در جهت افزایش کیفیت ساختمان مورد استفاده قرار می گیرد. به همین منظور، از آن در ساخت :

  • دیوارهای جانبی ساختمان
  • دیوارهای واحدهای بغل به بغل برای ایجاد حریم خصوصی بیشتر
  • دیوارهای چاله آسانسور و موتورخانه
  • و همچنین در ساخت مکان های پرتردد و پر جمعیت مانند هتل ها و…

مزایای استفاده از بلوک سیمانی 3 جداره از جنس پوکه معدنی چیست؟

  • وزن کم
  • استحکام بسیار بالا
  • ارتقای ویژگی ها و مشخصات فنی دیوار
  • مقاومت بیشتر در برابر عملیات سوراخ کاری، شیارزنی و برشکاری دیوار
  • عایق بندی صوتی، حرارتی و رطوبتی در ساختمان
  • کمک به پایداری بیشتر ساختمان در برابر حوادثی همچون حریق و آتش سوزی به دلیل دارا بودن جنس نسوز پوکه
  • قیمت مناسب

 

قیمت بلوک سیمانی 3 جداره چقدر است؟

بلوک سیمانی 3 جداره با توجه به ابعاد و وزن بیشتر در مقایسه با بلوک های دو جداره، از قیمت بیشتری برخوردار است اما این تفاوت قیمتی اندک است و به همین دلیل، استفاده از آن برای دیوارهای پیرامونی ساختمان، کاملا اقتصادی و به صرفه می باشد.

با این حال، تفاوت قیمت بلوک های سه جداره متعلق به برندهای مختلف بسیار زیاد است و شاید چیزی که پیمانکاران ساختمانی را از خرید آن منصرف می کند نیز همین موضوع باشد. تولید بلوک پوکه ای به دلیل وجود واسطه های فراوان در تامین پوکه مصرفی مورد نیاز و همچنین هزینه های حمل و نقل، باعث ایجاد این تفاوت قیمتی در محصولات برندهای مختلف می شود.

نکته مهمتر اینکه باید کیفیت بلوک ها را نیز در نظر بگیرید زیرا در تولید آنها عواملی مانند: نوع دستگاه بلوک زنی، جنس پوکه معدنی، نحوه عمل آوری و کیورینگ بتن و… ، اهمیت فراوانی در کیفیت و قیمت محصول نهایی دارد. بهترین کار، خرید از مراکز معتبر با فروش تضمینی است.

خرید بلوک سیمانی 3 جداره با تضمین کیفیت و قیمت

گروه معدنی سهند

بلوک های ساخته شده با برند “سهند مینرال” دارای بالاترین استاندارد و کیفیت هستند و تمامی محصولات این برند دارای گواهینامه های استاندارد فنی می باشند. در تولید این بلوک ها از بهترین و باکیفیت انواع پوکه معدنی سفید تبریز و پوکه معدنی سیاه قروه استفاده می شود تا بالاترین میزان استحکام و در عین حال، کمترین وزن در بلوک ها ایجاد شود.

از آنجا که سهند مینرال یکی از تامین کنندگان اصلی پوکه معدنی درجه یک در کشور می باشد، فرایند تولید بلوک ها بدون واسطه و با بهترین کیفیت و پایین ترین قیمت انجام می شود و مستقیما به دست مصرف کنندگان و خریداران نهایی می رسد (سیاست حذف واسطه ها باعث شده تا قیمت بلوک های تولید مجموعه سهند، پایین ترین قیمت های بازار باشد).

“گروه معدنی سهند” ، انواع بلوک سیمانی پوکه ای را با دستگاه های تمام اتوماتیک خارجی تولید می کند که در کیفیت نهایی بلوک پوکه ای بسیار موثر است و از لحاظ میزان مقاومت فشاری، انسجام بلوک و ابعاد دقیق و یکدست بودن آن، یکی از بهترین و باکیفیت ترین محصولات در تمام کشور محسوب می شوند.

مشاوره رایگان:

کارشناسان ما در گروه معدنی سهند آماده ارائه هر گونه مشاوره در زمینه قیمت، کیفیت، نوع پوکه معدنی و بلوک پوکه ای و همچنین تعیین میزان مورد نیاز مصالح در انواع پروژه های ساختمانی و… به شما عزیران می باشند، “حتی اگر قصد خرید از این مجموعه را نداشته باشید”.

اطلاعات تماس با کارشناسان “گروه معدنی سهند”

امکان ارسال دیدگاه وجود ندارد!