بلوک 20 سانتی سه جداره پوکه معدنی

بلوک های پوکه معدنی، کیفیت بالا و کاربردهای فراوانی دارند و به همین دلیل در ابعاد مختلف تولید می شوند که یکی از آنها، بلوک 20 سانتی سه جداره است. به طور کلی، بلوک سه جداره برای ایجاد بالاترین میزان عایق بندی و استحکام در ساخت و ساز استفاده می شود که بلوک 20 پوکه ای، یکی از بهترین انتخاب هاست زیرا قیمت بسیار پایینی هم دارد.

با ما در ” سهند مینرال “ – یکى از برترین و معتبرترین مراکز فروش پوکه معدنى و انواع بلوک سقفى و دیوارى با بهترین کیفیت و کمترین قیمت بازار – همراه باشید تا با جزئیات بیشتری در خصوص این نوع بلوک پوکه معدنی و همین طور خرید بدون واسه با تضمین قیمت و کیفیت آن آشنا شوید :

 

معرفی بلوک 20 سانتی سه جداره پوکه معدنی

بلوک سه جداره 20 سانتی

در ساختمان سازی از بلوک ها با ابعاد مختلفی استفاده می شود. سایز 20 سانتی برای عرض بلوک، یکی از درشت ترین و بزرگ ترین سایزهاست. البته سایزهای بزرگ تری مانند بلوک 30 سانتی نیز وجود دارد اما کاربرد کمتری دارند و بیشتر برای محیط هایی با کاربری ویژه مورد استفاده قرار می گیرند. کاربرد بلوک 20 سه جداره سبک، کاربرد عمومی تری هست و از آن در ساختمان های مسکونی نیز استفاده می شود.

بلوک 20 سانتی سه جداره از جنس پوکه معدنی دارای ویژگی های زیر است:

سبک است. وزن این بلوک ها با توجه به تعداد جداره ها و همین طور ابعاد بزرگی که دارند، بسیار کم است و برای کاهش وزن ساختمان و ایجاد یک سازه سبک وزن، عالی هستند.

مستحکم و مقاوم است. بلوک 20 سانتی سه جداره پوکه معدنی استحکام بالایی دارد زیرا از ملات بتنی پوکه ای در ساخت آن استفاده می شود و می دانید که دانه های پوکه معدنی به دلیل شرایط فوق العاده سخت و استثنایی که در زمان تشکیل خود تجربه کرده اند، مقاومت و استحکامی بی نظیر دارند. این بلوک ها ساخت محکمی هم دارند و در حین انتقال و تخلیه بار، لب پر نمی شوند و نمی شکنند.

عایق است. ویژگی دیگری که در بلوک 20 سانتی سه جداره وجود دارد، عایق بندی کامل آن است، زیرا از 3 جداره کامل تشکیل شده و می تواند از انتقال دما و سر و صدا و آلودگی های محیطی جلوگیری نماید. دانه های پوکه معدنی دارای تخلخل بالایی هستند و هر بلوکی که با آنها ساخته شود به خودی خود، ویژگی عایق بندی بسیار خوبی را به همراه خواهد داشت. اما خب بلوک 3 جداره 20 سانتی، عایق کامل تر با ضزیب انتقال بسیار کمتری است.

و ویژگی های دیگری همچون:

  • دوام عالی در محیط های شیمیایی و خورنده
  • دور کردن حشرات و جانوران مزاحم از ساختمان
  • عدم رشد کپک و قارچ در دیوارها (در محیط ها و آب و هوای مرطوب)
  • کارپذیری بالا و عدم شکستگی و لب پر شدن در حین برشکاری و سوراخ کاری و…
  • قیمت ارزان

 

آشنایی با مشخصات فنی و ویژگی های بلوک 20 سانتی سه جداره پوکه معدنی – تولید گروه معدنی سهند

بلوک سه جداره 20 سانتی پوکه معدنی

ابعاد بلوک 20 سانتی سه جداره:

طول * ارتفاع * عرض

40 * 20 * 20

عرض 20 سانت، همان پهنای بلوک است که در نهایت، پهنای دیوار را تشکیل می دهد. البته باید یادآور شویم که اندازه های دقیق، 39 سانت برای طول بلوک و 19 تا 19.5 سانت برای ارتفاع بلوک می باشد.

تعداد حفره ها:

معمولا 6 حفره

ضخامت جداره ها یا عرض گوشته جداره ها:

27 میلی متر معادل 2.7 سانتی متر

وزن بلوک 20 سانتی سه جداره:

8 کیلوگرم برای هر بلوک

محاسبه تعداد بلوک مورد نیاز برای دیوارچینی:

ساخت هر متر مربع دیوار با بلوک سیمانی 20 سانتی سه جداره پوکه ای، 13.5 عدد بلوک مصرف می کند. این مقدار برای دیگر بلوک ها نیز همین عدد 13.5 عدد است. زیرا چیزی که در ابعاد بلوک های ساختمان با یکدیگر متفاوت است، عرض یا پهنای آنهاست که در نهایت دیوار پهن تر یا نازک تر را ایجاد می نماید.

مشخصات دیگر بلوک های تولید برند سهند مینرال:

  • تولید بلوک ها در خط تولید تمام اتوماتیک و بدون دخالت نیروی انسانی
  • استفاده از سینی های فلزی برای صاف تر شدن ته بلوک که در زمان تیغه چینی و کاربرد ملات، اهمیت زیادی دارد.
  • استفاده از ترکیب پوکه معدنی درجه یک با وزن کم و تخلخل بالا از نوع پوکه سفید تبریز و پوکه سیاه قروه
  • کیورینگ بلوک های سیمانی در اتاق های بخار و عمل آوری اصولی آنها
  • امکان سفارش و تحویل بلوک به صورت فله و پالتی
  • دارای گواهی استاندارد و گواهی نامه مرکز تحقیقات و شهرسازی
  • قیمت پایین تر از دیگر مراکز تولید و فروش بلوک سبک (با احتساب کیفیت برابر)

قیمت دیوارچینی با بلوک چقدر است؟

 

از بلوک 20 سانتی سه جداره سبک در کجا استفاده می شود؟

بلوک 20 سانتی سه جداره پوکه ای؛ ابعاد بزرگی دارد و به همین دلیل برای استفاده در دیوارهای داخلی ساختمان مناسب نیست زیرا فضای زیادی را اشغال می کند. با این حال برای دیوارهای پیرامونی ساختمان می تواند کاربرد داشته باشد. همین طور برای ساخت دیوارهای :

  • ساختمان های بزرگ با متراژ بالا
  • دیوارهای مرتفع
  • دیوار پیرامونی زمین های بزرگ
  • دیوارکشی در باغ و…

کاربرد وسیعی دارد. بلوک 20 سانتی سه جداره، در مقایسه با دیگر بلوک های کم عرض، مقاومت بیشتری دارد و برای دیوارهایی با ارتفاع زیاد، بهترین انتخاب است. به طور مثال: دیوارهای سوله ها و انبارهای بزرگ یا واحدهای تجاری و کارگاهی. زیرا می تواند وزن دیوار بلند را تحمل نماید و هم اینکه عایق مناسبی را برای فضای داخلی ایجاد می کند.

 

قیمت بلوک سیمانی 20*20*40

 

گروه معدنی سهند

همان طور که در ابتدای این مقاله نیز اشاره کردیم، قیمت ها در برند سهند تضمینی هستند و پایین تر از قیمت های عرف بازار می باشند. سهند مینرال یکی از اصلی ترین مراکز فروش پوکه معدنی در کشور است. به همین خاطر، متریال اصلی در تولید بلوک ها را بدون هیچ واسطه ای تامین می کند و به همین دلیل، هیچ واسطه ای در مراحل مختلف تامین مواد اولیه و تولید و فروش بلوک های پوکه ای در کار نیست. سیاست حذف واسطه ها باعث شده که بلوک ها و همین طور پوکه معدنی برند سهند مینرال، نازل ترین قیمت بازار باشد.

برای دریافت قیمت هر یک از محصولات می توانید با کارشناسان سهند مینرال جهت دریافت اطلاعات تکمیلی در تماس باشید.

مشاوره رایگان:

کارشناسان ما در گروه معدنی سهند آماده ارائه هر گونه مشاوره در زمینه قیمت، کیفیت، نوع پوکه معدنی و بلوک پوکه ای و همچنین تعیین میزان مورد نیاز مصالح در انواع پروژه های ساختمانی و… به شما عزیران می باشند، “حتی اگر قصد خرید از این مجموعه را نداشته باشید”.

اطلاعات تماس با کارشناسان “گروه معدنی سهند”

امکان ارسال دیدگاه وجود ندارد!