قیمت بلوک 20 سانتی چهار جداره

اگر قصد خرید بلوک 20 سانتی چهار جداره با بالاترین کیفیت و کمترین قیمت بازار را دارید، “گروه معدنی سهند” با تضمین کیفیت و قیمت بلوک سیمانی های تولید این مجموعه، فرصت ویژه ای برای خرید مطمئن شما خریداران محترم را فراهم نموده است.

بلوک 20 سانتی چهار جداره، جزء دسته بلوک های سیمانی با ابعاد بزرگ محسوب می شود که قابلیت استفاده در محیط های با متراژ بالا را دارد. این نوع بلوک به دلیل داشتن چندین دیواره مجزا از یکدیگر، مزایای بسیار خوبی دارد که در ادامه بیشتر توضیح خواهیم داد. پس با ما همراه باشید:

 

معرفی بلوک 20 سانتی چهار جداره

بلوک چهار جداره پوکه ایبلوک سیمانی سبک، متشکل از دانه های پوکه معدنی + آب + سیمان است که در کارگاه های بلوک زنی و با روش های مختلفی همچون روش دستی، نیمه اتومات و تمام اتوماتیک تولید می شود. عواملی مانند:

  • نوع و کیفیت مواد اولیه مورد استفاده در تولید ملات بتنی (مخصوصا کیفیت پوکه معدنی)
  • درصد اختلاط مواد اولیه با یکدیگر
  • عمل آوری بتن
  • خط تولید بتن و دستگاه های بلوک زنی موجود در آن

از مهمترین و تاثیرگذارترین عوامل در افزایش کیفیت بلوک های سیمانی پوکه معدنی می باشد. بلوک 20 سانتی چهار جداره با داشتن ابعاد نسبتا بزرگ و 4 جداره در ساختار خود، یکی از بهترین محصولات بلوک سیمانی برای ساخت دیوارهای پهنی است که نیاز به کاربرد بلوک های بسیار مقاوم دارند. استفاده از پوکه معدنی در تولید بلوک های سیمانی 4 جداره باعث ایجاد مزایای بسیار عالی در این بلوک ها می شود، از جمله:

  • وزن سبک
  • عایق بندی مناسب به دلیل داشتن تخلخل بالا
  • مقاومت فوق العاده عالی به دلیل استفاده از ملات بتنی کاملا مستحکم و مقاوم
  • کارپذیری بالا و عدم شکستگی و لب پر شدن در حین عملیات تخلیه بار، جابجایی، سوراخ کاری، برشکاری و…
  • مقاومت بالا در برابر ضربه و فشارهای بیرونی
  • و…

 

آشنایی با مشخصات فنی و ویژگی های بلوک 20 سانتی چهار جداره پوکه معدنی – تولید گروه معدنی سهند

بلوک 4 جداره

ابعاد بلوک 20 سانتی چهار جداره:

طول * ارتفاع * عرض

40 * 20 * 20

عرض 20 سانت، همان پهنای بلوک است که در نهایت، پهنای دیوار را تشکیل می دهد. البته باید یادآور شویم که اندازه های دقیق، 39 سانت برای طول بلوک و 19 تا 19.5 سانت برای ارتفاع بلوک می باشد.

تعداد حفره ها:

معمولا 9 حفره

ضخامت جداره ها یا عرض گوشته جداره ها:

26 میلی متر معادل 2.6 سانتی متر

وزن بلوک 20 سانتی چهار جداره:

10 کیلوگرم برای هر بلوک

محاسبه تعداد بلوک مورد نیاز برای دیوارچینی:

ساخت هر متر مربع دیوار با بلوک سیمانی 20 سانتی چهار جداره پوکه ای، 13.5 عدد بلوک مصرف می کند. این مقدار برای دیگر بلوک ها نیز همین عدد 13.5 عدد است. زیرا چیزی که در ابعاد بلوک های ساختمان با یکدیگر متفاوت است، عرض یا پهنای آنهاست که در نهایت دیوار پهن تر یا نازک تر را ایجاد می نماید.

مشخصات دیگر بلوک سیمانی 20 سانت – 4 جداره تولید برند سهند مینرال:

  • تولید بلوک ها در خط تولید تمام اتوماتیک و بدون دخالت نیروی انسانی که باعث می شود بلوک ها از لحاظ انسجام ملات بتنی و شکل و ابعاد، کاملا دقیق و یکسان با یکدیگر باشند.
  • استفاده از سینی های فلزی برای صاف تر شدن ته بلوک که در زمان تیغه چینی و کاربرد ملات، اهمیت زیادی دارد. بلوک هایی که در باند بتنی تولید می شوند، سطح صافی ندارند و این موضوع در زمان دیوارچینی ایجاد اشکال می نماید.
  • استفاده از ترکیب پوکه معدنی درجه یک با وزن کم و تخلخل بالا از نوع پوکه سفید تبریز و پوکه سیاه قروه
  • کیورینگ بلوک های سیمانی در اتاق های بخار و عمل آوری اصولی آنها
  • امکان سفارش و تحویل بلوک به صورت فله و پالتی
  • دارای گواهی های استاندارد و گواهی نامه مرکز تحقیقات و شهرسازی
  • قیمت پایین تر از دیگر مراکز تولید و فروش بلوک سبک (با احتساب کیفیت برابر)

 

کاربرد بلوک سیمانی سبک 20 سانتی چهار جداره

کاربردهای این نوع بلوک سیمانی سبک با دیگر بلوک های از جنس پوکه معدنی کمی متفاوت است. بلوک های نازک تر و با عرض کمتر، برای استفاده در دیوارهای داخلی و جداسازی فضاها در داخل ساختمان و آپارتمان مناسبند. اما بلوک های پهن تر مانند بلوک 20 سانتی چهار جداره، نوعی بلوک مقاومتر هستند که می توانند وزن بالای دیوارهای بلند را تحمل نمایند. به همین دلیل، به این نوع بلوک ها، بلوک سیمانی باغی یا بلوک محوطه سازی هم گفته می شود. کاربرد بلوک 20 سانتی چهار جداره عبارتند از:

  • دیوار محوطه باغ و آپارتمان و ویلا و…
  • دیوار پیرامونی در سوله های بزرگ کارگاهی و انبار
  • ساخت دیوارهای بسیار مرتفع
  • و…

 

قیمت بلوک سیمانی 20*20*40

گروه معدنی سهند

یکی از دغدغه های خریداران مصالح ساختمانی، قیمت آنهاست. نوسان قیمت ها، تعرفه های متفاوت و سودهای غیر منطقی که برخی فروشنده ها در نظر می گیرند، همگی در نهایت خریداران عمده و خرد را متضرر می سازد. تازه باید وجود واسطه های متعدد در این پروسه را هم در نظر بگیریم که قیمت را از چیزی که باید باشد، بسیار غیر واقعی تر می کنند.

اما بحث کیفیت نیز هست. همان طور که گفتیم، عوامل مختلفی در کیفیت تولید بلوک 20 سانتی چهار جداره و دیگر انواع بلوک سیمانی سبک تاثیرگذار هستند. بنابراین تولیدات و محصولات هر کارگاه بلوک زنی با کارگاه دیگر، ممکن است کاملا متفاوت باشد. پس باید دقت کنید که از مراکز دارای استاندارد خرید نمایید.

قیمت و کیفیت تضمینی با “گروه معدنی سهند”

گروه معدنی سهند مینرال از معدود تولید کنندگان بلوک سبک پوکه ای در کشور است که تمام مراحل مربوط به تامین مواد اولیه تا تحویل محصول به خریدار را توسط عوامل و نیروهای خودش انجام می دهد و این موضوع باعث می شود قیمت ها کاملا منصفانه باشند. از آنجا که هیچ واسطه ای هم در کار نیست، قیمت بلوک ها پایین تر از مراکز دیگر و عرف بازار است.

سهند مینرال یکی از عوامل فروش انواع پوکه معدنی تبریز و قروه نیز هست که همین موضوع هم در کاهش قیمت ها و ایجاد بالاترین کیفیت در بلوک به دلیل استفاده از پوکه درجه یک در تولید آنها، کاملا موثر می باشد.

مشاوره رایگان:

کارشناسان ما در گروه معدنی سهند آماده ارائه هر گونه مشاوره در زمینه قیمت، کیفیت، نوع پوکه معدنی و بلوک پوکه ای و همچنین تعیین میزان مورد نیاز مصالح در انواع پروژه های ساختمانی و… به شما عزیران می باشند، “حتی اگر قصد خرید از این مجموعه را نداشته باشید”.

اطلاعات تماس با کارشناسان “گروه معدنی سهند”

امکان ارسال دیدگاه وجود ندارد!