بلوک سیمانی سبک

بلوک سیمانی سبک یکی از پرکاربردترین انواع مصالح ساختمانی است که برای دیوارچینی در بخش های مختلفی در ساختمان استفاده می شود. البته دیوارچینی، فقط محدود به داخل ساختمان نیست و در بخش های دیگری نیز انجام می شود. به دلیل مزایای زیادی که بلوک سیمانی سبک دارد و کار دیوارچینی را آسان تر می کند، برای دیوارچینی در محوطه های بیرونی نیز از این نوع بلوک استفاده می شود.

با ما در “گروه معدنی سهند مینرال”یکی از بهترین و معتبرترین مراکز فروش پوکه معدنی و انواع بلوک سبک پوکه معدنی با بهترین کیفیت و کمترین قیمت بازار – همراه باشید تا شما را با راهنمای انتخاب انواع بلوک سبک سیمانی برای دیوارچینی آشنا کنیم:

 

بلوک سبک ساختمانی – بلوک سبک سیمانی و مزایای آن برای دیوارچینی

انواع بلوک سیمانی سبک برای دیوارچینی

دیوارچینی از مهمترین مراحل ساخت و ساز و تکمیل سازه های مختلف با کاربری های گوناگون است. مصالح مورد استفاده در دیوارچینی، انواع متعددی دارند که یکی از بهترین انتخاب ها، بلوک سیمانی سبک است. بلوک سیمانی سبک از سبکدانه های پوکه معدنی تشکیل شده است و وزن بسیار کمی دارد. این بلوک ها با وجود وزن کم، مقاومت خوبی دارند و یک قطعه بتنی محسوب می شوند که استفاده از آنها در ساختمان، باعث بالا رفتن کیفیت ساخت و ساز می شود.

مزایای بلوک سیمانی سبک

  • بلوک سیمانی سبک، نوعی بلوک بتنی محسوب می شود که در عین سبکی و کم وزن بودن، مقاومت بسیار خوبی دارد و از استحکام زیادی برخوردار می باشد.
  • هر چقدر از عمر قطعه بتنی و بلوک سیمانی بگذرد، مقاومت فشاری آن بیشتر می شود.
  • بلوک سیمانی سبک، انسجام بیشتری از نظر روپلاک خوری نسبت به مصالح دیگری همچون سفال یا آجر دارد.
  • کارپذیری بلوک سبک سیمانی بسیار بالاست و اجرای عملیات مربوط به تاسیسات و… به راحتی انجام می شود.
  • بلوک سیمانی سبک پوکه معدنی دارای ویژگی برش پذیری بسیار خوبی است و به آسانی می توان ابعاد بلوک ها را با توجه به قسمت های نبشی و انتهایی دیوار، برش داد و کوچک نمود.
  • هزینه دیوارچینی با بلوک سیمانی سبک، کمتر و به صرفه تر از هزینه دیوارچینی در مقایسه با دیگر مصالح ساختمانی است.
  • بلوک سیمانی سبک به دلیل اینکه از جنس سبکدانه های پوکه معدنی است، خاصیت عایق بندی صوتی و دمایی بسیار خوبی دارد و باعث ایجاد حریم خصوصی بهتر در ساختمان می شود و از طرفی، انتقال دمایی و هدررفت انرژی در آن بسیار پایین است.
  • بلوک پوکه ای در برابر حریق و آتش سوزی نیز مقاومت بسیار خوبی دارد.

بلوک سیمانی سبک پوکه ای با بهترین کیفیت و کمترین قیمت از کجا بخریم؟

“گروه معدنی سهند” یکی از برندهای معتبر و نام آشنا در زمینه تولید و تامین مصالح ساختمانی است که عرضه انواع پوکه معدنی و انواع بلوک سبک پوکه معدنی را با قیمت بسیار کمتر از سطح قیمت بازار و دیگر مراکز فروش انجام می دهد. دلیل این موضوع، حذف واسطه ها و تامین مصالح ساختمانی از سرشاخه های تولید می باشد که تاثیر بسیار مثبتی در پایین آمدن قیمت ها دارد.

علاوه بر قیمت پایین، باید به کیفیت بسیار بالای محصولات نیز اشاره کنیم. خرید از مرکز فروش خوشنام و خوش سابقه، باعث می شود خیالتان از بابت کیفیت و مرغوبیت مصالح راحت باشد؛ زیرا ما در گروه معدنی سهند، بیش از هر چیزی به رضایت کارفرما و حفظ اعتبار برند خود اهمیت می دهیم.

تمامی انواع بلوک های سبک پوکه ای با برند سهند مینرال، دارای بالاترین سطح کیفیت از نظر مرغوبیت مواد اولیه و از نظر ساخت می باشند. مشخصات بلوک های سبک پوکه معدنی برند سهند مینرال:

  • ساخته شده از پوکه معدنی سفید تبریز (پودری و عدسی) و پوکه سیاه قروه با مرغوبیت درجه یک
  • استفاده از دستگاه های تمام اتوماتیک خارجی در ساخت بلوک
  • امکان سفارش و تحویل بلوک به صورت فله و پالتی
  • دارای گواهی استاندارد و گواهی نامه مرکز تحقیقات و شهرسازی
  • قیمت پایین تر از دیگر مراکز تولید و فروش بلوک سبک (با احتساب کیفیت برابر)

مشاوره رایگان – خرید انواع بلوک سبک پوکه ای

اگر قصد خرید بلوک سبک دارید، کارشناسان ما در گروه معدنی سهند آماده ارائه هر گونه مشاوره در زمینه قیمت، کیفیت و همچنین تعیین تعداد بلوک مورد نیاز در انواع پروژه های ساختمانی و… به شما عزیران می باشند، “حتی اگر قصد خرید از این مجموعه را نداشته باشید”.

پس با خیال راحت با کارشناسان ما در “سهند مینرال” تماس بگیرید و یک خرید یا مشاوره عالی را تجربه نمایید:

تماس مستقیم:  ۴۷۷۰ ۷۳۶ ۰۹۱۹  

مشاوره واتس‌اپ و تلگرام:  ۴۷۷۰ ۷۳۶ ۰۹۱۹  

 

انتخاب نوع بلوک سبک سیمانی (پوکه ای) برای دیوارچینی و سقف

انواع بلوک سبک سهند مینرال

بلوک مخصوص تیغه زنی و دیوارهای جداسازی فضاهای داخلی ساختمان

  • بلوک سیمانی سبک از نوع هفت سانتی دوجداره و بلوک سبک ده سانتی دوجداره

بلوک سقفی

  • بلوک سیمانی سبک به عنوان بلوک سقفی، معمولا دارای عرض های متفاوتی است که به ضخامت سقف و فاصله بین دو تیرچه بستگی دارد. این اندازه به صورت استاندارد چیزی حدودا بین 20 تا 25 سانت است.

بلوک مخصوص دیوار پیرامونی ساختمان

  • بلوک پانزده سانتی سه جداره و بلوک بیست سانتی چهار جداره

بلوک مخصوص دیوارچینی باغ و محوطه های بیرونی

  • بلوک سیمانی سبک چهار جداره بیست سانتی و بلوک سه جداره بیست سانتی

معایب انواع بلوک سبک پوکه ای:

بلوک سیمانی سبک یکی از محصولات تولیدی در کارگاه ها و کارخانه جات بلوک زنی است که در سرتاسر کشور، مشغول فعالیت هستند. متاسفانه باید بگوییم که تمامی بلوک های موجود در بازار مصالح ساختمانی، دارای استانداردهای لازم و تعیین شده توسط سازمان ها و نهادهای مربوطه نیستند (در ملات بتنی از ترکیب خاک یا نمک استفاده می کنند که ویژگی های کیفی بلوک را به شدت تحت تاثیر منفی قرار می دهد) و به همین خاطر، خرید بلوک سیمانی سبک دارای چالش های زیادی است.

اعتماد به یک برند نام آشنا و خوش سابقه، تنها راه حل اطمینان بخش در یک خرید خوب و محصولات دارای استاندارد است.

 

 

خرید انواع بلوک سبک پوکه ای بی واسطه و با بهترین کیفیت – شکست قیمت ها

گروه معدنی سهند مینرال، سال هاست که در زمینه تولید و تامین مصالح ساختمانی فعالیت دارد و به دلیل حذف واسطه ها، باعث شده تا قیمت نهایی محصولات ساختمانی پایین تر از سطح تعیین شده در بازار باشد. از طرفی به دلیل انجام تمامی مراحل مربوط به انبار و حمل و نقل و… توسط نیروی کار و پرسنل فعال در این مجموعه، هزینه های جانبی و اضافی را به حداقل رسانده است.

گروه معدنی سهند

جهت مشاوره و خرید بلوک پوکه معدنی و نیز انواع مصالح ساختمانی، می توانید با ما از طریق مسیرهای ارتباطی زیر در تماس باشید:

آدرس دفتر مرکزی: تهران، میدان فردوسی

تلفن: ۴۷۷۰ ۷۳۶ ۰۹۱۹ 

مشاوره واتساپ و تلگرام: ۴۷۷۰ ۷۳۶ ۰۹۱۹ 

امکان ارسال دیدگاه وجود ندارد!