تاثیر دستگاه بلوک زنی در کیفیت بلوک پوکه

کیفیت یکی از مهمترین موضوعات در خرید مصالح ساختمانی است. نوع دستگاه بلوک زنی تا حد بسیار زیادی در کیفیت بلوک سبک یا همان بلوک پوکه معدنی که در اینجا مورد نظر ما می باشد، تاثیر گذار است. البته نمی توان تاثیر مواد اولیه مرغوب و درجه یک را در بالا بردن کیفیت بلوک تولیدی در کارگاه های بلوک زنی نادیده گرفت، اما واقعیت این است که دستگاه های بلوک زنی از اهمیت ویژه ای برخوردارند و باعث ایجاد برتری در انواع بلوک ها با مواد اولیه یکسان می شوند.

با ما در “گروه معدنی سهند مینرال”یکی از برترین و معتبرترین مراکز فروش پوکه معدنی و بلوک سبک با کیفیت درجه یک و قیمت پایین تر از سطح بازار – همراه باشید تا شما را با تاثیر نوع دستگاه بلوک زنی در کیفیت بلوک سبک پوکه ای بیشتر آشنا کنیم:

 

بلوک زنی و دستگاه بلوک زنی

دستگاه بلوک زنی تمام اتوماتیک

عملیات تولید بلوک با قالب های مخصوص را بلوک زنی می گویند و دستگاهی که برای این منظور استفاده می شود را هم دستگاه بلوک زنی می گویند. دستگاه بلوک زنی دارای انواع مختلفی است که هر کدام دارای قیمت های مختلفی هستند و البته فرایند متفاوتی را در عملیات بلوک زنی ایجاد می کنند.

انواع دستگاه بلوک زنی

  1. دستگاه بلوک زن دستی تخم گذار (Egg Layer)
  2. دستگاه بلوک زن نیمه اتوماتیک (تخم گذار و یا ثابت)
  3. دستگاه بلوک زن تمام اتوماتیک (ثابت)

منظور از دستگاه بلوک زنی تخم گذار این است که دستگاه بعد از اتمام کار بلوک زنی، به جلو می رود و ردیف بعدی بلوک ها را در قسمت جلوتر ایجاد می کند. اما دستگاه بلوک زنی ثابت، حرکت نمی کند بلکه طراحی و ساختار قرارگیری دستگاه به صورتی است که یک نوار نقاله در زیر آن قرار می گیرد و ردیف بلوک های تولید شده را حرکت می دهد.

 

تفاوت دستگاه بلوک زنی دستی و اتومات

انواع بلوک سبک پوکه ای

کار اندازه گیری مواد اولیه و مخلوط کردن آنها با همدیگر، در هر دو نوع دستگاه بلوک زنی دستی و اتومات، تقریبا به صورت مشابه انجام می شود. اما مرحله قالب گیری، ویبره و آماده کردن بلوک ها برای فرایند خشک شدن، تفاوت های زیادی دارد و همین تفاوت هاست که باعث می شود کیفیت بلوک سبک، بالاتر یا پایین تر باشد.

در فرایند بلوک زنی توسط دستگاه های اتوماتیک، هیچ دخالت انسانی صورت نمی گیرد و دستگاه به صورت کاملا اتومات، تمامی مراحل را انجام می دهد. به همین دلیل، بلوکی که تولید می شود، کیفیت بالاتری نسبت انواع دستی و نیمه اتومات دارد.

مزایای استفاده از دستگاه بلوک زنی اتومات

  • ایجاد ابعاد بسیار دقیق نسبت به دستگاه بلوک زنی دستی و نیمه اتوماتیک
  • تولید بلوک های سبک در تیراژ بالا و به صورت کاملا یکدست
  • اجرای راحت تر و با کنترل دقیق و آسان
  • ایجاد بلوک های سبک با دیواره های کاملا صاف
  • قابلیت تعویض قالب و تولید بلوک سبک در ابعاد گوناگون

انواع بلوک سبک گروه معدنی سهند + مشخصات کامل

 

کیفیت برتر بلوک سبک با به کارگیری دستگاه تمام اتومات و مواد اولیه باکیفیت و درجه یک

بلوک سبک پوکه معدنی

همان طور که گفتیم، تاثیر استفاده از دستگاه های تمام اتوماتیک در تولید بلوک باکیفیت و مناسب، بسیار زیاد است. چیزی که این کیفیت را به درجه اعلا می رساند، استفاده از مواد اولیه باکیفیت در آن است. می دانید که در ساخت بلوک سبک، از پوکه بلوک زنی استفاده می شود که بیشترین تاثیر را در کیفیت و کارایی بلوک دارد.

پوکه بلوکی زنی از ترکیب پوکه پودری و پوکه عدسی سفید (پوکه سفید تبریز) و پوکه عدسی سیاه (پوکه سیاه قروه) می باشد. این ترکیب باعث ایجاد کیفیت بسیار بالا در بلوک های سبک می شود:

  • وزن سبک به دلیل استفاده از پوکه سفید تبریز که از جمله سبک ترین انواع پوکه در کشور می باشد.
  • مقاومت بسیار بالا به دلیل استفاده از پوکه سیاه تبریز که دارای بالاترین استحکام و مقاومت در انواع پوکه های استخراجی داخل کشور است.
  • قیمت مناسب و اقتصادی در مقایسه با دیگر انواع بلوک سبک

خرید بلوک سبک – گروه معدنی سهند مینرال

گروه معدنی سهند

چیزی که باعث افزایش کیفیت بلوک سبک پوکه معدنی می شود، استفاده از بهترین نوع مواد اولیه و پوکه معدنی مرغوب و درجه یک می باشد که با دستگاه های تمام اتوماتیک تولید شود. “گروه معدنی سهند مینرال” یکی از پیشگامان تولید و تامین انواع بلوک سبک با ابعاد استاندارد در داخل کشور است که بلوکهای سبک این برند، از بهترین و بالاترین درجه کیفی در داخل کشور محسوب می شوند.

قیمت محصولات و انواع بلوک سبک پوکه ای برند “سهند مینرال”، به دلیل حذف واسطه ها و خرید از تولید کننده اصلی، پایین ترین قیمت در بازار است.

مشاوره و اطلاع از قیمت ها:

جهت مشاوره در زمینه نوع و میزان مصالح مصرفی و خرید پوکه و انواع بلوک سبک پوکه معدنی، می توانید با ما از طریق مسیرهای ارتباطی زیر در تماس باشید:

امکان ارسال دیدگاه وجود ندارد!