خرید بلوک سیمانی ارزان

اگر به دنبال خرید بلوک سیمانی ارزان قیمت هستید، قبل از آن توصیه می کنیم حتما از راهنمایی و نظرات کارشناسان تولید و فروش انواع بلوک سبک سیمانی استفاده کنید تا با چشمانی باز، به دنبال خرید بلوک ارزان قیمت باشید. مسلما هر خریدی و مخصوصا خرید مصالح ساختمانی، اهمیت و حساسیت زیادی دارد که صرفا نباید بر اساس ارزان قیمت بودن انجام شود.

با ما در ” سهند مینرال “ – یکى از برترین و معتبرترین مراکز فروش پوکه معدنى و انواع بلوک سقفى و دیوارى با بهترین کیفیت و کمترین قیمت بازار – همراه باشید تا شما را با جزئیات خرید بلوک سبک ارزان بیشتر آشنا کنیم:

 

چالش های خرید بلوک سیمانی سبک – تفاوت های بلوک سبک ارزان و بلوک سبک غیر ارزان

بلوک ارزان قیمت

وقتی صحبت از خرید بلوک ارزان می کنیم، در واقع یک موضوع بسیار مهم را به چالش می کشیم و آن کیفیت است. متاسفانه کیفیت بلوک به شدت می تواند مورد دستخوش سودجویان این بازار قرار بگیرید. مثلا:

  • از پوکه معدنی درجه چندم و بی کیفیت استفاده شود.
  • از میزان سیمان کمتری در مقایسه با بلوک استاندارد استفاده شود.
  • بلوک ها در مرحله تولید به خوبی پرس نشوند (زیرا باعث کاهش مصرف مواد اولیه می شود که به سود تولید کننده خواهد بود).
  • از دستگاه های غیر استاندارد برای تولید بلوک استفاده شود.
  • مراحل تولید و کیورینگ بلوک ها به صورت ناقص و غیر مسئولانه انجام شود.

تمام این سهل انگاری های عمدی و غیر عمدی در تولید بلوک، باعث می شود قیمت بلوک سیمانی کاهش یابد. اما همپای آن، کیفیت و استاندارد بودن بلوک ها نیز تنزل می یابد. لازم است توجه شما را به یک موضوع دیگر هم جلب کنیم و آن میزان پرتی و شکستگی بلوک ارزان قیمت است. ممکن است با بلوک سبک ارزان و بی کیفیت، بتوانید دیوار را بالا بکشید و بسازید (که البته این موضوع بعدها خودش را به صورت یک نقطه ضعف بزرگ در ساختمان نمایان می کند).

به غیر از کیفیت پایین بلوک سیمانی ارزان، قطعا در زمان تحویل بار بلوک ها، متوجه تعداد بالای بلوک های شکسته و غیر قابل استفاده خواهید شد. اطمینان داشته باشید که تعداد این بلوک ها کم نیست و نه تنها مابه‌التفاوت قیمت بلوک را جبران می کند، حتی با یک حساب سرانگشتی متوجه خواهید شد که ضرر هم کرده اید و اگر بلوک استاندارد و گران تر را می خریدید، قطعا به صرفه تر می بود.

اما فقط این نیست!…

گاهی اوقات حتی ممکن است بلوک سیمانی ارزان هم نخریده باشید و قیمت بلوک گران را پرداخته باشید، اما باز هم با کیفیت پایین بلوک ها مواجه شوید. دلیل این موضوع این است که صرفا از روی قیمت خرید کرده اید. باید با توجه به سابقه و اعتبار مراکز فروش بلوک خرید کنید. مراکزی که دارای تاییدیه های استاندارد بلوک هستند و محصولات خود را با ارائه ضمانت به فروش می رسانند.

گران فروشی و کم فروشی بلوک سیمانی ارزان

بسیاری از خریداران بلوک، افراد عادی هستند که خیلی از محاسبات میزان مصالح مورد نیاز خود سر در نمی آورند. به طور مثال، نمی دانند که برای یک متر مربع دیوارچینی، چه تعداد بلوک سبک خریداری کنند. در این مرحله هم فروشندگان بی انصاف با راهنمایی غلط، باعث می شوند مشتری مقدار بلوک اضافی در تعداد بالا بخرد (حتی اگر بلوک ها استاندارد هم باشند، باز هم به کارتان نمی آیند و باعث متضرر شدن شما می شوند).

و اما مشاوره :

گاهی اوقات هم یک مشاوره غلط باعث متضرر شدن مشتریان می شود. به طور مثال، خرید بلوک سیمانی درجه یک و باکیفیت، تنها برای دیوارهای ساختمانی توصیه می شود، پس لازم نیست برای حصارکشی باغ هزینه زیادی بپردازید.

تمام این موضوعات در زمان خرید و مشاوره باید تعیین تکلیف شوند که متاسفانه، شاهد تکرار بیش از اندازه این سودجویی ها و متضرر شدن مصرف کنندگان در این بازار هستیم. اگر برای اطلاع از تعداد بلوک مورد نیازتان و نوع آن و… نیاز به مشاوره تخصصی دارید، با کارشناسان “گروه معدنی سهند” تماس بگیرید (حتی اگر قصد خرید از این مرکز را ندارید):

اطلاعات تماس با کارشناسان “گروه معدنی سهند”

 

خرید بلوک سیمانی ارزان اما باکیفیت

بلوک سبک لاوین

اگر به دنبال خرید بلوک سبک ارزان قیمت هستید که در عین حال کیفیت مطلوب و استاندارد هم داشته باشد و بار تحویلی در محل، بدون بلوک های شکسته و ضایعات بلوک باشد، ما در “گروه معدنی سهند” ادعا داریم که بلوک ها را با کف قیمت بازار عرضه می کنیم. دلیل ارزانی بلوک ها، پایین بودن کیفیت ها آنها نیست بلکه در مقایسه با بلوک هایی است که با احتساب کیفیت برابر، به قیمت های بالاتری به فروش می رسند.

گروه معدنی سهند، یکی از مراکز تولید و فروش پوکه معدنی عمده به سرتاسر کشور است و همین طور با در اختیار داشتن خط تولید اختصاصی بلوک سبک، تمامی واسطه ها را حذف نموده است. به همین دلیل، بلوک سیمانی تولید این برند با نام تجاری “بلوک لاوین”، علی رقم داشتن کیفیت و استاندارد تایید شده، قیمت مناسبی نیز دارد و به همین دلیل، با فروش تصمینی کیفیت و قیمت، سال هاست که در پروژه های بزرگ و کوچک، دست اندرکار تامین مصالح کارفرمایان و پیمانکاران محترم بوده است.

کیفیت و استاندارد بلوک لاوین

گروه معدنی سهند

تمامی بلوک های سبک پوکه ای گروه معدنی سهند با نام تجاری “بلوک لاوین”، دارای بالاترین سطح کیفیت از نظر مرغوبیت مواد اولیه و از نظر ساخت می باشند. مشخصات این بلوک ها عبارتند از:

  • ساخته شده از ترکیب پوکه معدنی سفید تبریز (پودری و عدسی) و پوکه سیاه قروه با مرغوبیت درجه یک
  • استفاده از دستگاه های تمام اتوماتیک خارجی در ساخت بلوک
  • امکان سفارش و تحویل بلوک به صورت فله و پالتی
  • دارای گواهی استاندارد و گواهی نامه مرکز تحقیقات و شهرسازی
  • دارای گواهی عایق حرارت و صوتی
  • قیمت پایین تر از دیگر مراکز تولید و فروش بلوک سبک (با احتساب کیفیت برابر)

اطلاعات تماس با کارشناسان “گروه معدنی سهند”

امکان ارسال دیدگاه وجود ندارد!