خرید بلوک سبک پوکه ای تبریز

یکی از انواع بلوک های موجود در بازار مصالح و ساختمان سازی در کشور ما ایران، انواع بلوک سبک پوکه ای است و بلوک سبک پوکه ای تبریز نیز از جمله همین انواع بلوک ساختمان سازی است که قیمت های موجود در بازار برای این نوع بلوک، باعث سردرگمی خریداران شده است. در ادامه شما را با جزئیات بلوک سبک پوکه ای تبریز و همین روش خرید بلوک پوکه با کف قیمت بازار را برایتان تشریح خواهیم کرد.

پس با ما در ” سهند مینرال “ – یکى از برترین و معتبرترین مراکز فروش پوکه معدنى و انواع بلوک سقفى و دیوارى با بهترین کیفیت و کمترین قیمت بازار – همراه باشید:

 

بلوک سبک تبریز – کیفیت بلوک پوکه ای تبریز

انواع بلوک

می دانید که عمده معادن پوکه معدنی درکشور ما، در استان های غربی و شمال غربی واقع شده اند که اتفاقا کیفیت پوکه معدنی استخراجی از آنها، بسیار بالاست و انواع پوکه معدنی درجه یک نیز متعلق به معادن همین شهرهاست. دو مرکز اصلی تولید و استخراج بهترین پوکه معدنی، شهر قروه در استان کردستان و شهر تبریز (بستان آباد تبریز) در استان آذربایجان غربی است. تولید بلوک سبک از بهترین و باکیفیت ترین نوع پوکه معدنی، باعث می شود بهترین بلوک سبک نیز تولید شود.

بلوک پوکه ای دارای ویژگی های زیر است:

  • وزن کم به دلیلی استفاده از پوکه معدنی با وزن مخصوص بسیار پایین – کمک به سبک سازی ساختمان
  • تخلخل بالا به دلیل استفاده از پوکه معدنی با درصد تخلخل بالا (حالت اسفنجی) – کمک به عایق بندی ساختمان و جلوگیری از هدر رفت انرژی
  • استحکام و مقاومت بسیار بالا
  • قیمت مناسب و اقتصادی در مقایسه با دیگر بلوک های سبک

این ویژگی ها، باعث شده که بلوک پوکه ای یک مصالح پرتقاضا باشد. اما نکته ای که وجود دارد، این است که تمام بلوک پوکه ای های موجود در بازار، کیفیت یکسانی ندارند. بنابراین برای خرید آن، باید به دنبال بهترین برند با تضمین کیفیت و قیمت باشید.

بلوک سبک پوکه ای تبریز:

همان طور که گفتیم، شهر تبریز دارای معادن پوکه معدنی بسیاری زیادی است. نوع پوکه معدنی موجود در این معادن، اغلب از نوع پوکه معدنی سفید است که به پوکه تبریز یا پوکه بستان آباد نیز معروف می باشد (برای اطلاع از قیمت های روز انواع پوکه معدنی، اینجا کلیک کنید).

پوکه سفید در مقایسه با پوکه سیاه، دارای وزن بسیار کمتری است. اما این موضوع، هرگز باعث نشده که بلوک سبک پوکه ای تبریز، تنها از نوع پوکه معدنی سفید ساخته و تولید شود. دلیل این موضوع، این است که پوکه سفید، مقاومت و استحکام پایین تری در مقایسه با پوکه سیاه دارد. به همین دلیل، بهترین شرایط تولید بلوک سبک پوکه ای تبریز، مخلوط پوکه معدنی سفید + پوکه معدنی سیاه می باشد.

تولید بلوک از ملات ترکیبی پوکه معدنی سفید تبریز + پوکه معدنی سیاه قروه، باعث تولید باکیفیت ترین نوع بلوک از نظر استحکام بالا و وزن پایین می گردد. بنابراین دقت داشته باشید که منظور از بلوک سبک پوکه ای تبریز، این نیست که این بلوک تماما از پوکه سفید تولید شده است. البته ممکن است پوکه ترکیبی با آن، پوکه سیاه از معادن همین شهر باشد، اما لازم است بدانید که هیچ نوع پوکه ای در کشور، کیفیت مطلوب پوکه شهر قروه را ندارد.

 

قیمت بلوک سبک پوکه ای تبریز – قیمت بلوک سبک تبریز

قیمت بلوک سبک پوکه ای تبریزقیمت مصالح ساختمانی و از جمله قیمت بلوک سبک، همواره یکی از دغدغه های خریداران مصالح و پیمانکاران ساختمانی است. به همین دلیل، همواره توصیه می شود محصولات و مصالح ساختمانی را مستقیما از تولید کننده ها بخرید. با حذف واسطه ها، قیمت ها کاهش پیدا می کنند. مسلما خرید بلوک تبریز، به صورت مستقیم از تولید کننده های بلوک در شهر تبریز، برای همه امکان پذیر نیست.

ضمن اینکه تولید کننده های دیگر در شهرهای دیگر نیز از همین نوع پوکه معدنی باکیفیت برای تولید بلوک های خود استفاده می کنند که کیفیت ساخت بسیار بالاتری دارند.

برندهای مختلف تولید بلوک سبک پوکه ای

برندهای گوناگونی در کشور به تولید و عرضه انواع بلوک سبک مشغولند که شناخت همه آنها برای مشتریان، امکان پذیر نیست. همچنین، اطلاع و اطمینان از کیفیت بلوک ها  و همین طور استانداردهای لازم در آنها نیز کار سختی است. بنابراین بهترین کار، خرید از مراکزی است که محصولات خود را به صورت تضمینی عرضه می کنند. گروه معدنی سهند، یکی از همین مراکز است که خیال خریداران را از بابت کیفیت و قیمت آسوده خواهد کرد.

 

بلوک لاوین – انواع بلوک های سبک پوکه ای در سایزهای استاندارد از گروه معدنی سهند

بلوک سیمانی نشکن سهند مینرال

تضمینی بودن قیمت ها و کیفیت بلوک های تولید برند سهند مینرال باعث شده تا خیال خریداران این مجموعه از بابت هر گونه مشکلی راحت باشد. بلوک های پوکه معدنی تولید “گروه معدنی سهند”، با نام تجاری “بلوک لاوین” عرضه می شوند. علاوه بر تولید انواع بلوک سبک پوکه ای، لازم است بدانید که گروه معدنی سهند ، یکی از تامین کنندگان عمده انواع پوکه معدنی در کشور است که پایین ترین کف قیمت را برای خریداران این مجموعه تضمین می نماید و با حذف هر گونه واسطه از فرایند تولید بلوک، موفق شده کمترین قیمت های بازار را عرضه نماید.

مشخصات بلوک های سبک پوکه معدنی لاوین:

  • ساخته شده از پوکه معدنی سفید تبریز (پودری و عدسی) و پوکه سیاه قروه با مرغوبیت درجه یک
  • استفاده از دستگاه های تمام اتوماتیک خارجی در ساخت بلوک
  • دارای گواهی استاندارد و گواهی نامه مرکز تحقیقات و شهرسازی
  • استفاده از الیاف بتن (الیاف پلی پروپیلن) برای ایجاد استحکام در برابر شکنندگی و ضربه
  • قیمت پایین تر از دیگر مراکز تولید و فروش بلوک سبک (با احتساب کیفیت برابر)
  • امکان سفارش و تحویل بلوک به صورت فله و پالتی

مسیرهای ارتباطی شما با کارشناسان “گروه معدنی سهند” برای دریافت مشاوره رایگان جهت اطلاع از قیمت روز بلوک سبک پوکه ای (حتی اگر قصد خرید از این مجموعه را ندارید):

امکان ارسال دیدگاه وجود ندارد!