قیمت بلوک سقفی سیمانی پوکه ای

بلوک سقفی سیمانی یکی از مصالح کاربردی در فرایند اجرای سقف سازه هاست و به همین خاطر، خیلی ها نیاز دارند با قیمت روز بلوک سقفی سیمانی آشنایی داشته باشند و از آن برای محاسبه هزینه ها و برآورد بودجه خود بهره ببرند. بلوک سقفی پوکه ای که با نام بلوک سقفی سیمانی شناخته می شود، باید از بین باکیفیت ترین و بهترین بلوک های پوکه ای موجود در بازار انتخاب و خریداری شود تا ضامن کیفیت یک ساختمان و سقف آن باشد.

با ما در ” سهند مینرال “ – یکى از برترین و معتبرترین مراکز فروش پوکه معدنى و انواع بلوک سقفى و دیوارى با بهترین کیفیت و کمترین قیمت بازار – همراه باشید تا شما را قیمت روز بلوک سقفی سیمانی و دیگر جزئیات مربوط به مشخصات و کیفیت آن آشنا سازیم:

 

بلوک سقفی چیست؟

بلوک های استاندارد برند سهند مینرال

در پروژه های ساختمان سازی، نوعی اجرای سقف به نام تیرچه بلوک وجود دارد که در تکمیل آن از انواع بلوک سقفی استفاده می شود. بلوک ها در بین تیرچه ها قرار می گیرند و تعداد معینی از بلوک های سقفی با ابعاد و وزن استاندارد برای تکمیل و پر کردن فاصله بین تیرچه ها به کار می روند. این بلوک ها دارای انواع مختلفی هستند.

انواع بلوک سقفی

  • بلوک سقفی سفالی
  • بلوک سقفی پلی استایرن – یونولیت
  • بلوک سقفی پوکه ای

این سه نوع بلوک سقف، پرکاربردترین انواع هستند که هر کدام دارای مزایا و  ویژگی های مربوط به خود می باشند. البته در این مقاله قصد داریم بلوک پوکه ای سقفی و قیمت روز بلوک سقفی سیمانی را بررسی کنیم اما می توانید برای مطالعه بیشتر، روی لینک زیر کلیک نمایید:

مقایسه انواع بلوک سقفی پوکه ای و سفالی و پلی استایرن– کدام یک بهتر است؟

 

بلوک سقفی سیمانی از چه متریالی ساخته شده است و مشخصات آن چیست؟

بلوک سقفی پوکه معدنیبلوک سقفی سیمانی یا بلوک سقفی سبک پوکه ای، از متریال و مواد اولیه بسیار ساده و محدودی تشکیل شده است که عبارتند از:

  • آب
  •  سیمان
  • پوکه معدنی

* پوکه معدنی اصلی ترین جزء تشکیل دهنده بلوک سبک سقفی است که باعث می شود یک ملات بتنی بسیار مستحکم، مقاوم، بادوام و البته سبک ایجاد شود. در واقع به دلیل اینکه دانه های پوکه معدنی متخلخل هستند و سوراخ ها و حفره های بسیار زیادی در ساختار خود دارند، این بلوک ها کاملا سبک هستند و علاوه بر آن، عایق صدا و دما نیز می باشند. کیفیت پوکه معدنی مصرفی در تولید بلوک های سقفی، تاثیر بسیار زیادی در کیفیت نهایی آنها دارد. رعایت استانداردهای تولید بلوک برای سقف ساختمان، کمک می کند تا بهترین بلوک از لحاظ ابعاد، نشکن بودن و داشتن وزن استاندارد ایجاد شود.

مزایای بلوک سبک سیمانی برای سقف

قبل از اینکه به بحث قیمت بلوک سقفی بپردازیم، بهتر است کمی هم با مزایای آن در ساختمان سازی آشنا شویم. دلیل اصلی کاربرد هر ماده ای در فرایند ساخت و ساز، مزایایی است که آن ماده دارد و بلوک های پوکه ای در سال های گذشته به یکی از پرطرفدارترین مصالح تبدیل شده اند.

بلوک های سقفی به دلیل اینکه دوام و پایداری مناسبی در ساختمان ایجاد می کنند، جزء مصالح دوستدار محیط زیست محسوب می شوند. زیرا تا سال های سال باقی می مانند و نیاز کمتری به تولید مصالح بیشتر و مصرف مواد اولیه از دل زمین و طبیعت ایجاد می کنند. مزایای دیگر این بلوک ها عبارتند از:

  • مقاوم در برابر شرایط جوی و آب و هوای مختلف و متناسب برای استفاده در شهرهای مختلف کشورمان
  • دوام و طول عمر بالا در حدود چندین دهه بدون خرابی و  شکستگی و تغییرات 
  • مقرون به صرفه و ایجاد کاهش در هزینه ها
  • ایجاد خاصیت عایق بندی بسیار مناسب جهت کاهش تبادیل دمایی بین دو محیط داخلی و بیرونی و همین طور ایجاد بالاترین میزان حریم خصوصی در ساختمان

 

ابعاد استاندارد و وزن بلوک سقفی سیمانی

قیمت روز بلوک سقفی سیمانی

ابعاد استاندارد بلوک های سقفی پوکه ای = 44*20*25

44 سانت طول بلوک، 20 سانت عرض بلوک یا پهنای بلوک و 25 سانت هم ارتفاع یا عمق بلوک است. بلوک های سقفی به صورت برعکس کار گذاشته می شود و دو دیواره جانبی که سطحی صاف دارند، رو به بالا و پایین سقف قرار می گیرند.

وزن استاندارد هر یک عدد از بلوک های سقفی پوکه ای = 9 – 9.5 کیلوگرم

محاسبه میزان بلوک مورد نیاز برای هر متر مربع سقف = در حدود 10 عدد بلوک 44 سانتی

 

قیمت روز بلوک سقفی سیمانی

قیمت بلوک سقفی سیمانی مانند هر نوع دیگری از مصالح ساختمانی، دارای نوسان های مختلفی در طول یک سال می باشد. با رقابتی شدن قیمت بلوک سقفی سیمانی، موضوع کیفیت آن، اهمیت بسیار زیادی پیدا می کند زیرا با ثابت و مشترک شدن قیمت ها، احتمال کاهش کیفیت بلوک ها بسیار زیاد است.

ضمن اینکه مسائل مختلفی در تعیین قیمت بلوک سقفی سیمانی تاثیرگذارند، به طور مثال: بالا و پایین شدن قیمت مواد اولیه مورد استفاده در تولید بلوک ها. بنابراین هر تولید کننده با توجه به این عوامل، بلوک ها را قیمت گذاری می نماید. اگر به دنبال خرید بلوک سقفی پوکه ای با بهترین کیفیت و کمترین قیمت (تضمینی) هستید، پیشنهاد می کنیم با کارشناسان گروه معدنی سهند در تماس باشید.

اطلاعات تماس با کارشناسان “گروه معدنی سهند”

 

گروه معدنی سهند

گروه معدنی سهند

تضمینی بودن قیمت ها و کیفیت بلوک های تولید برند سهند مینرال باعث شده تا خیال خریداران این مجموعه از بابت هر گونه مشکلی راحت باشد. گروه معدنی سهند به دلیل تامین پوکه معدنی با کمترین قیمت بازار و حذف هر گونه واسطه از فرایند تولید بلوک، موفق شده کمترین قیمت های بازار را عرضه نماید. 

مشخصات بلوک های سبک پوکه معدنی برند سهند مینرال:

  • ساخته شده از پوکه معدنی سفید تبریز (پودری و عدسی) و پوکه سیاه قروه با مرغوبیت درجه یک
  • استفاده از دستگاه های تمام اتوماتیک خارجی در ساخت بلوک
  • امکان سفارش و تحویل بلوک به صورت فله و پالتی
  • دارای گواهی استاندارد و گواهی نامه مرکز تحقیقات و شهرسازی
  • استفاده از الیاف بتن برای ایجاد استحکام در برابر شکنندگی و ضربه
  • قیمت پایین تر از دیگر مراکز تولید و فروش بلوک سبک (با احتساب کیفیت برابر)

مسیرهای ارتباطی شما با کارشناسان “گروه معدنی سهند” برای دریافت مشاوره رایگان جهت اطلاع از قیمت روز بلوک سقفی سیمانی (حتی اگر قصد خرید از این مجموعه را ندارید):

امکان ارسال دیدگاه وجود ندارد!