ویژگی های یک خانه لوکس

آیا می دانید به کدام خانه ها و آپارتمان ها لوکس گفته می شود؟ خانه لوکس باید چه ویژگی هایی داشته باشد تا لوکس و مجلل نام گذاری شود؟ اگر یک خانه در بالای شهر – که معمولا از لحاظ قیمتی بالاتر از بقیه نقاط شهر است – واقع شده باشد، لوکس محسوب می شود؟

با ما در “گروه معدنی سهند مینرال”بهترین و معتبرترین مرکز فروش پوکه معدنی و انواع مصالح ساختمانی درجه یک – همراه باشید تا شما را با ویژگی های مشترک خانه های لوکس آشنا سازیم:

 

ویژگی های آپارتمان و خانه لوکس

همیشه در هر مقوله ای، بحث بهترین و باکیفیت ترین انواع مطرح است و از آنجایی که خانه ها محل زندگی افراد هستند، دارای بیشترین اهمیت در این باره می باشند. البته باید بگوییم که کیفیت یک خانه به هیچ عنوان به دکوراسیون داخلی و اسباب و اثاثیه آن مربوط نیست ولی لوکس بودن خانه چرا! بنابراین تعریف یک خانه باکیفیت با خانه لوکس متفاوت است.

آپارتمان و خانه های لوکس دارای ویژگی های مشترک جالبی هستند که آنها را از خانه های معمولی متمایز می سازد. ویژگی هایی مانند:

معماری و طراحی ساخت جذاب و متفاوت

یک خانه لوکس یا یک آپارتمان مجلل دارای طراحی و معماری اصیل و باهویت است. معمولا این خانه ها محصول فکر، هنر و دانش یک طراح فوق العاده ماهر و البته معروف هستند. اما حتی اگر این طور نباشد هم، خانه لوکس دارای معماری متفاوتی از باقی خانه هاست و این موضوع کاملا محرز و قابل تشخیص است.

معماری و طراحی خاص و ویژه

هوشمند بودن خانه لوکس

یکی از ویژگی های مهم خانه های لوکس، هوشمند بودن آنهاست. درباره خانه هوشمند، قبلا در “سری مقالات گروه معدنی سهند” مطلب کاملی را برایتان قرار داده ایم. فقط اینکه بدانید، خانه هوشمند کاملا قابل مدیریت است و صاحب خانه در هر نقطه ای از گوشه و کنار این جهان که باشد، می تواند از طریق وسایل ارتباطی هوشمند خود مانند کامپیوتر، گوشی و تبلت، قسمت های مختلف خانه را به وسیله دوربین ها ببینید و همه بخش ها را کنترل و مدیریت نماید.

خانه هوشمند چیست؟ بررسی جزئیات و مزایای یک خانه هوشمند و مدرن

 

خانه هوشمند

سرگرمی، تفریح و ورزش در خانه

خانه یا آپارتمان لوکس دارای بخش هایی ویژه برای سرگرمی و ورزش افراد ساکن می باشد. بسته به اینکه متراژ این خانه ها چقدر باشد، در آنها سالن های بزرگ تماشای فیلم، سالن بدنسازی، استخر و سونا، زمین ورزشی برای بازی های تنیس، والیبال و… وجود دارد.

سالن ورزشی مجهز داخل خانه لوکس

متریال و مصالح ساختمانی درجه یک تا مبلمان و اثاثیه لوکس و گران قیمت

معمولا در یک خانه لوکس، همه چیز از بهترین و باکیفیت ترین متریال می باشد و قطعا مصالح به کار رفته در ساخت خانه لوکس، یکی از مهم ترین ویژگی های آن است. تاثیر مصالح ساختمانی در کیفیت خانه ها، بر هیچ کس پوشیده نیست و این همان موردی است که در ابتدای این مقاله عرض کردیم که بین خانه لوکس و خانه باکیفیت غیر لوکس مشترک می باشد.

خانه در هر منطقه و موقعیت جغرافیایی که باشد و هر نوع طراحی و اثاثیه ای که داشته باشد، باید از بهترین مصالح ساختمانی ساخته شود تا ساکنین آن بتوانند آرامش، آسایش و امنیت را در آن به خوبی احساس کنند. اما به غیر از مصالح و ساخت خانه لوکس، باید به نوع مبلمان، دکوراسیون داخلی و اثاثیه آن نیز توجه کرد که همه چیز از بهترین برندها و لوکس ترین مدل هاست. معمولا یک خانه لوکس دارای طراحی کاملا انحصاری می باشد و مشابه آن در خانه های دیگر به کار نرفته است.

دکوراسیون و اثاثیه لوکس و مجلل

امنیت بالا، عامل اساسی برای یک خانه لوکس و مجلل

از آنجایی که خانه های لوکس دارای صاحبان پولدار و همچنین اسباب زندگی گران قیمت و… هستند، قطعا بحث امنیت در آنها بسیار جدی و غیر قابل چشم پوشی است. خانه و آپارتمان لوکس دارای بیشترین ضریب امنیتی می باشد و بسته به اینکه چقدر لاکچری باشد، این ضریب امنیتی می تواند بیشتر و بیشتر هم بشود.

دوربین مدار بسته

موقعیت مکانی و منظره فوق العاده یک خانه لوکس

اگر یک خانه در منطقه معمولی باشد و تمام ویژگی های یک خانه لوکس را داشته باشد، به سختی می توان قبول کرد که به آن صفت لوکس و مجلل داد. زیرا یکی از ویژگی های مهم خانه های لوکس این است که کاملا خوش منظره باشند و در موقعیتی مناسب، خلوت و به دور از هیاهو و شلوغی ساخته شده باشد.

ویو دریایی خانه های لوکس

تاثیر مرغوبیت مصالح ساختمانی در کیفیت خانه ها و میزان رفاه و آسایش در آنها

نوع مصالح ساختمانی به کار رفته در ساخت یک بنا، تاثیر به سزایی در میزان کیفیت و سطح رفاه افراد ساکن در آن دارد. به طوری که این موضوع این روزها به دغدغه اصلی خریداران ملک تبدیل شده است. زیرا هم دوام و پایداری ساختمان در طول سال ها و عدم افت قیمتی آن اهمیت دارد و هم از طرفی تغییرات دمایی فصول مختلف در خانه هایی که متریال مرغوبی در آنها به کار نرفته است، بسیار زیاد و چشمگیر است که حتی با بهترین و قوی ترین سیستم های گرمایش و سرمایش هم نمی توان آن آسایش مطلوب در خانه ایجاد کرد.

اینکه در ساخت یک بنا و خانه از مصالح ساختمانی باکیفیت و مرغوب استفاده شود، می تواند ویژگی های مثبت زیر را به آن خانه اضافه کند:

  1. سبک شدن خانه و عدم ایجاد بار مرده در سازه – این ویژگی ساختمان را ضد زلزله می کند.
  2. عایق بندی دمایی و صوتی خانه که ارتباط مستقیمی با آسایش افراد در خانه دارد، زیرا دمای مناسب و سکوت فضای خانه برای همه بسیار مهم و ارزشمند است.
  3. پایداری و دوام سازه به طوری که در طی سال ها، نیاز به بازسازی یا نوسازی خانه وجود ندارد و اصطلاحا آن خانه تا مدت های بیشتری سرپاست و تبدیل به یک بنای کلنگی نمی شود.
  4. با تمام ویژگی های بالا، یک ویژگی دیگر نیز خود به خود به این لیست افزوده می شود و آن صرفه جویی در بحث هزینه های مربوط به مصرف انرژی و بازسازی و نوسازی خانه است.

خانه و آپارتمان لوکس در تهران

پوکه معدنی و بلوک پوکه ای

پوکه معدنی و بلوک پوکه معدنی، دو مصالح ساختمانی بسیار ارزشمند و باکیفیت هستند که این روزها گوی سبقت را از رقیبان خود در بازار رقابتی مصالح ساختمانی ربوده اند. زیرا تمام ویژگی هایی که در بالا به آنها اشاره شد را به طور کامل دارند و می توانند تضمین کننده کیفیت بالای یک سازه و بنا باشند.

ضمن اینکه باید بگوییم پوکه معدنی از لحاظ قیمتی نیز بسیار مناسبتر از انواع دیگر است و این یک مزیت بزرگ برای خرید مصالح درجه یک و باکیفیت محسوب می شود.

 

آشنایی با گروه معدنی سهند مینرال – تامین کننده برتر انواع مصالح ساختمانی درجه یک با بهترین قیمت

گروه معدنی سهند، یکی از پیشگامان تولید و عرضه بدون واسطه پوکه معدنی، انواع بلوک و مصالح ساختمانی است که امکان ارسال طیف گسترده ای از محصولات به سراسر کشور را با نازل ترین قیمت و تضمین کیفیت فراهم کرده است. سهند مینرال با حذف واسطه ها و انجام تمامی امور از تولید تا تحویل محصولات به دست مصرف کنندگان، توانسته قیمت ها را بشکند که همین امر سبب شده تا در پروژه های بزرگ و معتبر، فعالیت گسترده و عمده داشته باشد.

محصولات قابل تهیه از گروه معدنی سهند:

انواع پوکه معدنی و پوکه صنعتی (در تمامی سایزها)

انواع ماسه

انواع بلوک ساختمانی و بلوک های سبک

انواع سفال و آجر

انواع گچ و سیمان

و سایر مصالح ساختمانی در بهترین سطح کیفی همچون :سنگ نما، آجرنما، یونولیت، کرومیت، ایزوگام، پودر سنگ، کاشی، سرامیک، رابیتس و… .

جهت مشاوره و خرید پوکه و نیز انواع مصالح ساختمانی، می توانید با ما از طریق مسیرهای ارتباطی زیر در تماس باشید:

امکان ارسال دیدگاه وجود ندارد!