بلوک سبک لاوین

خرید بلوک سبک لاوین با تضمین قیمت و کیفیت، یعنی اینکه می توانید بدون هیچ گونه نگرانی از بابت چالش های خرید مصالح ساختمانی، به پروژه های ساخت و ساز خود بپردازید و بهترین بلوک را با کمترین قیمت، خریداری و مورد بهره برداری قرار دهید. “گروه معدنی سهند”، سال هاست که در زمینه تولید و توزیع بلوک سیمانی سبک به سراسر کشور فعالیت دارد و بلوک سبک لاوین، نام تجاری بلوک های این برند است که قصد داریم در ادامه، تمام جزئیات مربوط به آن را برایتان معرفی نماییم.

پس در ادامه با ما همراه باشید:

 

معرفی بلوک سیمانی سبک

تولید بلوک سبک پوکه ای

بلوک سیمانی سبک یا همان بلوک پوکه معدنی، یکی از پرکاربردترین و پرتقاضاترین انواع بلوک ساختمانی است. 3 ویژگی:

  1. سبک بودن
  2. مستحکم بودن
  3. و ارزان قیمت بودن

باعث شده اند استقبال از این محصول بسیار زیاد باشد. بلوک سبک سیمانی از اختلاط آب، سیمان و پوکه معدنی حاصل می شود. دانه های پوکه معدنی باعث می شوند تا بلوک ها، درصد تخلخل بالایی داشته باشد و علاوه بر سبک شدن، به نوعی بلوک عایق صوت و حرارت تبدیل شود.

گروه معدنی سهند، یکی از عاملین توزیع و فروش عمده پوکه معدنی به سراسر کشور است که بلوک های تولید مجموعه خود را با نام بلوک سبک لاوین عرضه می دارد. سیات حذف واسطه ها باعث شده تمامی محصولات تولیدی این برند، کمترین قیمت بازار را داشته باشند. این پایین بودن قیمت ها، در کنار کیفیت برتر بلوک ها هم هست که همین موضوع، باعث شده برند لاوین به یکی از بهترین و پرفروش ترین انواع بلوک در بازار تبدیل شود.

انواع بلوک سبک لاوین:

بلوک ها در سایزها و اندازه ها و همین طور انواع مختلفی تولید می شوند. به طور کلی، اصلی ترین انواع بلوک در ساختمان سازی، بلوک دیواری و بلوک سقفی می باشد که باید ابعاد آنها، طبق استانداردهای ساختمان سازی باشد.

ابعاد بلوک سقفی لاوین

  • 44*20*25

قیمت بلوک سقفی سیمانی پوکه ای

ابعاد بلوک دیواری لاوین

  • 40*20*10 – دو جداره و سه جداره

بلوک دو جداره بلوک 10 دو جدارهبلوک 10 سانتی سه جداره

  • 40*20*15 – دو جداره و سه جداره

بلوک 15 سانتی دوجدارهقیمت بلوک 15 سانتی سه جداره

  • 40*20*20 – سه جداره و چهار جداره

بلوک 15 سه جداره پوکه ای

قیمت بلوک 20 سانتی چهار جداره

خط تولید بلوک سبک لاوین

یکی از ویژگی های بسیار عالی در بلوک سبک لاوین، بهره مندی از خط تولید تمام اتوماتیک در فرایند تولید بلوک هاست که باعث می شود، بالاترین سطح کیفیت در بلوک ها ایجاد شود. در این مجموعه، تمام مراحل تولید بلوک به صورت کاملا اصولی و با بهره گیری از جدیدترین تجهیزات صورت می گیرد:

 اندازه گیری دقیق مواد اولیه و اختلاط آنها با درصدهای کاملا مهندسی شده، استفاده از دستگاه های تمام اتوماتیک، استفاده از سینی های فلزی و انتقال مکانیزه بلوک ها به اتاق های کیورینگ (اتاق بخار) برای عمل آوری اصولی بلوک ها و در نهایت پالت بندی، شماره گذاری و دپوی بلوک ها، گوشه ای از فعالیت این مجموعه در تولید بلوک سبک لاوین است.

 

گواهینامه های فنی و ویژگی های استانداردی بلوک های لاوین – بلوک های تولید مجموعه گروه معدنی سهند

تمامی بلوک های تولید برند لاوین، دارای تاییدیه و گواهینامه فنی از مرکز تحقیقات راه، مسکن و شهرسازی می باشند. بهترین راه تشخیص بلوک استاندارد از بلوک غیر استاندارد، بررسی این گواهینامه ها و استانداردها در بلوک هاست. بلوک هایی که دارای استاندارد هستند، از هر لحاظ برای استفاده در دیوارچینی ساختمان مناسب هستند زیرا دارای وزن سبک، ابعاد کاملا استاندارد و کیفیت و استحکام بالا هستند. علاوه بر تمام این ها، کیفیت بالای پوکه معدنی مورد استفاده در تولید بلوک ها نیز اهمیت بسیار زیادی دارد و در ایجاد ویژگی عایق بندی بلوک موثر است.

استانداردهای عایق بندی در بلوک سبک لاوین، مطابق با مبحث 18 و 19 مقررات ملی ساختمان سازی است و به همین جهت دارای ویژگی های زیر است:

عایق صوت – معادل 50 دسی بل افت صوتی، در بلوک های با عرض 15 cm دو جداره

عایق حرارت – ایجاد 18 درجه اختلاف دما در دو سمت دیوار در بلوک های با عرض 15 cm دو جداره

مقاوم در برابر آتش – به مدت بیش از 180 دقیقه در دمای 1200 درجه در بلوک های با عرض 15 cm دو جداره

دارای الیاف پلی پروپیلن – جهت افزایش مقاومت، کاهش پرتی و ضایعات بلوک سیمانی و جلوگیری از خردشدن در زمان شیار زدن

 

خرید انواع بلوک سبک لاوین – گروه معدنی سهند

گروه معدنی سهند

“گروه معدنی سهند” یکی از پیشگامان تولید و تامین انواع بلوک سبک با ابعاد استاندارد در داخل کشور است که از بهترین و بالاترین درجه کیفی در داخل کشور محسوب می شوند. قیمت محصولات و انواع بلوک سبک لاوین از مجموعه بزرگ “سهند مینرال”، به دلیل حذف واسطه ها و تامین مواد اولیه از تولید کننده اصلی، پایین ترین قیمت در بازار است.

مشاوره و اطلاع از قیمت ها:

جهت مشاوره در زمینه نوع و میزان مصالح مصرفی و خرید پوکه و انواع بلوک سبک پوکه معدنی، می توانید با ما از طریق مسیرهای ارتباطی زیر در تماس باشید:

امکان ارسال دیدگاه وجود ندارد!