مرکز خرید بلوک تهران

آیا قصد خرید بلوک پوکه ای در تهران را دارید؟ آیا می دانید مرکز خرید بلوک تهران کجاست؟ برای خرید بلوک سیمانی تهران باید به کجا مراجعه کنید؟ البته شاید نیازی هم به مراجعه حضوری نباشد. از آنجا که برخی تولید کنندگان بلوک سبک تهران، محصولات خود را با تضمین قیمت و کیفیت ارائه می دهند، خریدهای پیمانکاران خرد و کلان بسیار ساده تر از قبل شده است، زیرا خیال آنها از بابت کیفیت و قیمت تضمینی محصولات راحت است و می توانند محصولات مورد نیاز خود را بدون دردسر و نگرانی سفارش دهند.

با ما در ” سهند مینرال “ – یکى از برترین و معتبرترین مراکز فروش پوکه معدنى و انواع بلوک سقفى و دیوارى با بهترین کیفیت و کمترین قیمت بازار – همراه باشید:

 

بلوک سیمانی تهران – بلوک سبک تهران

اگر بخواهیم بلوک سیمانی تهران برای مصارف ساختمان سازی را تقسیم بندی کنیم، باید این بلوک ها را در دو نوع کلی معرفی نماییم که از نوع سبک و سیمانی هستند. برای دیوارچینی ها و تکمیل ساخت یک سازه، اغلب از بلوک های سبک – سیمانی استفاده می شود و بلوک سیمانی های سنگین به جز در موارد کمی، کاربرد زیادی در ساختمان سازی ندارند .

بلوک های سبک با جنس های دیگری از جمله بلوک هبلکس یا بلوک AAC و… نیز ساخته می شوند اما به دلیل قیمت بالا، محصولات محبوبی برای پروژه های مسکونی و انبوه به شمار نمی آیند. بلوک سیمانی تهران به دو نوع زیر تقسیم بندی می شود:

  1. بلوک پوکه تهران
  2. بلوک پوکه صنعتی یا بلوک لیکا تهران

از بین این دو نوع هم باید بگوییم که انواع پوکه معدنی دارای محبوبی بسیار بیشتری هستند. دلایل این محبوبیت، مزایای مختلفی است که پوکه معدنی در مقایسه با پوکه صنعتی دارد. برای اطلاع از جزئیات این مزایا و مقایسه بین این دو نوع، پیشنهاد می کنیم روی لینک زیر کلیک کنید و مطلب زیر را هم مطالعه بفرمایید:

چرا بلوک پوکه معدنی از بلوک لیکا بهتر است؟

بلوک پوکه تهران از چه موادی و با چه دستگاهی تولید می شود؟

بلوک پوکه تهران بلوک سیمانی تهران

دستگاه ها و شیوه های بلوک زنی و همین طور مواد اولیه مورد استفاده در تولید بلوک پوکه تهران، کمی با یکدیگر متفاوت اند و این تفاوت ها، باعث ایجاد کیفیت های متفاوتی در بلوک های تولیدی می گردد. بلوک پوکه تهران و البته دیگر شهرها، معمولا از مواد زیر تشکیل می شوند:

  • آب
  • سیمان
  • پوکه معدنی

نکته بسیار مهم درباره کیفیت بلوک پوکه تهران این است که پوکه معدنی باید از نوع درجه یک تامین شود. پوکه معدنی درجه یک یعنی پوکه ای که دارای بیشترین تخلخل است و وزن آن پایین و مقاومت آن بالاست. معادن مختلفی در کشور وجود دارد که پوکه معدنی آنها دارای کیفیت بسیار بالایی می باشد. اما به غیر از درجه یک بودن مواد اولیه و پوکه، باید درصد اختلاط آنها و نوع معدن مادر پوکه نیز به صورت درست و کاملا تخصصی تعیین شده باشد تا بلوکی با بهترین ویژگی ها و کیفیت تولید شود. یعنی چه؟

  • بسیاری از تولید کننده ها، از تولید بلوک با پوکه معدنی سفید تبریز یاد می کنند که پایین ترین وزن را دارد. بله از لحاظ وزنی، پوکه معدنی سفید سبک تر از پوکه های سیاه (پوکه سیاه قروه) است. اما مقاومت و استحکام پایین تری دارد و این برای ایجاد استانداردهای لازم در بلوک سیمانی تهران کافی نیست. ترکیب پوکه سفید با پوکه سیاه، بهترین کیفیت از نظر وزنی و استحکام را ایجاد می نماید.

*تمامی بلوک های تولیدی “برند سهند مینرال” دارای استانداردهای لازم هستند و با ترکیب پوکه سفید تبریز و پوکه سیاه قروه به صورت ترکیبی تولید می شوند که باعث شده بهترین کیفیت تضمینی را برای مشتریان این مجموعه رقم بزند.

شیوه تولید و دستگاه بلوک زنی

بلوک زنی در تهران با 3 شیوه متداول انجام می شود:

بلوک زنی دستی – که البته دیگر چندان کاربرد و بازدهی مظلوبی در بین کارگاه های تولید کننده بلوک تهران ندارد و کیفیت بلوک های تولیدی به این روش نیز بسیار پایین است.

بلوک زنی نیمه اتومات – این روش از روش دستی کیفیت بهتری دارد اما باز هم به دلیل دخالت نیروی انسانی در مراحل مختلف تولید بلوک، با کاهش کیفیت بلوک همراه است.

بلوک زنی تمام اتوماتیک – در این روش، تمام مراحل تولید بلوک به شیوه اتومات انجام می شود و از لحاظ درصد و ترکیب مواد اولیه، شکل و انسجام بلوک و شیوه عمل آوری، بالاترین کیفیت و استاندارد را شامل می شود.

*گروه معدنی سهند یکی از بهترین مجموعه های تولید کننده بلوک تهران است که تمام محصولات خود را با روش تمام اتوماتیک تولید و به دست مصرف کنندگان می رساند.

 

مرکز خرید بلوک تهران کجاست؟

بلوک سیمانی نشکن سهند مینرال

کارخانه ها و کارگاه های تولید کننده بلوک تهران در نقاط پراکنده ای از شهر و استان تهران قرار دارند و نمی توان مرکز خاصی را برای به عنوان مرکز خرید بلوک تهران معرفی نمود. برخی از کارخنه ها و کارگاه های بلوک زنی در اطراف تهران و شهرستان احمدآباد مستوفی – اسلامشهر واقع شده اند که کیفیت و قیمت بسیار مناسبی را برای مشتریان و خریداران فراهم نموده اند.

قیمت بلوک پوکه تهران:

متاسفانه به دلیل نوسان قیمت ها و همین طور برخی عوامل دیگر، نمی توان قیمت ثابت و دقیقی را برای بلوک های دیواری و بلوک های سقفی پوکه ای اعلام نمود. با این حال، لازم است یادآور شویم که قیمت های رقابتی در این بازار، باعث شده اند مشتریان با شفافیت بیشتری به مقایسه محصولات برندهای مختلف بپردازند. اما در این صورت، کیفیت آنها را باید به طور دقیق در نظر بگیریم. متاسفانه زمانی که قیمت ها ثابت می شود، ممکن است برخی سودجویان کیفیت را کاهش دهند تا سود بیشتری ببرند.

 

سهند مینرال – تضمین کیفیت و تضمین قیمت

گروه معدنی سهند

همان طور که در ابتدای این مقاله نیز اشاره کردیم، قیمت ها در برند سهند تضمینی هستند و پایین تر از قیمت های عرف بازار می باشند. سهند مینرال یکی از اصلی ترین مراکز فروش پوکه معدنی در کشور است. به همین خاطر، متریال اصلی در تولید بلوک ها را بدون هیچ واسطه ای تامین می کند و به همین دلیل، هیچ واسطه ای در مراحل مختلف تامین مواد اولیه و تولید و فروش بلوک های پوکه ای در کار نیست. سیاست حذف واسطه ها باعث شده که بلوک ها و همین طور پوکه معدنی برند سهند مینرال، نازل ترین قیمت بازار باشد.

برای دریافت قیمت هر یک از محصولات می توانید با کارشناسان سهند مینرال جهت دریافت اطلاعات تکمیلی در تماس باشید.

مشاوره رایگان:

کارشناسان ما در گروه معدنی سهند آماده ارائه هر گونه مشاوره در زمینه قیمت، کیفیت، نوع پوکه معدنی و بلوک پوکه ای و همچنین تعیین میزان مورد نیاز مصالح در انواع پروژه های ساختمانی و… به شما عزیران می باشند، “حتی اگر قصد خرید از این مجموعه را نداشته باشید”.

اطلاعات تماس با کارشناسان “گروه معدنی سهند”

امکان ارسال دیدگاه وجود ندارد!