خرید پوکه سفید تبریز

خرید پوکه سفید تبریز – پوکه معدنی تبریز – نیاز به دقت فراوان دارد زیرا کیفیت آن در بازار متفاوت است. بنابراین خرید از یک برند معتبر می تواند تضمین کیفیت را به همراه داشته باشد. اما خرید از برند “گروه معدنی سهند” تضمین قیمت را هم برایتان به همراه دارد که قطعا برای خریداران خرد و کلان، یک خرید عالی و بااطمینان را رقم خواهد زد.

با ما در “گروه معدنی سهند مینرال”بهترین و معتبرترین مرکز فروش پوکه معدنی و انواع مصالح ساختمانی با کمترین قیمت بازار و بالاترین کیفیت در بین رقبا – همراه باشید تا درباره پوکه معدنی تبریز و تولید سبکترین بلوک پوکه ای و همچنین نحوه خرید پوکه سفید تبریز بیشتر توضیح دهیم:

 

لیست قیمت و خرید پوکه سفید تبریز – سهند مینرال

قیمت روز پوکه معدنی بستان آباد – تبریز

ردیف نام محصول تریلی (به تومان) 10 چرخ 6 چرخ
1 پودری ۶,۵۰۰,۰۰۰ ۴,۸۰۰,۰۰۰ ۳,۵۰۰,۰۰۰
2 عدسی ۱۱,۰۰۰,۰۰۰ ۸,۲۰۰,۰۰۰ ۵,۷۰۰,۰۰۰
3 پودری عدسی ۸,۰۰۰,۰۰۰ ۵,۰۰۰,۰۰۰ ۴,۰۰۰,۰۰۰
4 نخودی ۹,۰۰۰,۰۰۰ ۶,۵۰۰,۰۰۰ ۳,۵۰۰,۰۰۰
5 بادامی ۶,۰۰۰,۰۰۰ ۴,۰۰۰,۰۰۰ ۲,۸۰۰,۰۰۰
6 مخلوط ۵,۰۰۰,۰۰۰ ۴,۲۰۰,۰۰۰ ۳,۴۰۰,۰۰۰

تماس مستقیم:09124518204

مشاوره واتس‌اپ و تلگرام: 09124518204

 

پوکه معدنی سفید چیست؟

پوکه معدنی سفید بستان آباد

پوکه سفید یا پوکه معدنی تبریز که به پوکه سفید بستان آباد نیز شهرت دارد، یکی از انواع فوق العاده سبک پوکه در ایران است که در صنایع مختلف و از جمله در ساختمان سازی کاربرد دارد. در کشور ما ایران، پوکه سفید بیشتر در شهر تبریز و منطقه بستان آباد یافت می شود. منشا این پوکه، طبیعی و در نتیجه فعالیت های آتشفشانی کوه سهند در تبریز است. رنگ آن خاکستری روشنِ مایل به سفید است و یک سنگ آذرین بسیار متخلخل و سبک می باشد، به طوری که به راحتی روی آب شناور باقی می ماند.

پوکه معدنی تبریز به دلیل سبکی زیاد، برای تولید بلوک های ساختمانی (بلوک پوکه ای) به فراوانی کاربرد دارد.

 

ویژگی های پوکه معدنی تبریز – پوکه بستان آباد

بلوک پوکه ای سبک

وزن مخصوص یا چگالی بسیار پایین

نکته:

درباره وزن مخصوص پوکه سفید باید بگوییم که ارقام آن با توجه به نوع دانه بندی پوکه که پودری تا گردویی (حدودا 1 میلی متر تا 25 میلی متر) را شامل می شود، می تواند تفاوت هایی داشته باشد. اما به طور کلی وزن مخصوص پوکه سفید که به کیلوگرم بر متر مکعب بیان می شود، از تمام انواع پوکه معدنی و مخصوصا پوکه معدنی قروه (اسکوریا) پایین تر و کمتر است.

تخلخل زیاد

عایق مناسب برای صدا و دما

مقاومت مناسب و استحکام زیاد

مقاوم در برابر آتش و حرارت مستقیم

دارای املاح معدنی گوناگون و مناسب برای کشاورزی

 

نحوه خرید پوکه سفید تبریز – بهترین پوکه معدنی تبریز و بستان آباد

همان طور که گفتیم، خرید پوکه سفید تبریز نیاز به دقت زیادی دارد. متاسفانه پوکه معدنی (تمام انواع) در بازار دارای درجه های کیفی متفاوتی است. وقتی از کیفیت متفاوت صحبت می کنیم، یعنی وزن پوکه زیاد است، تخلخل آن کم است و به طور کلی، مرغوبیت چندانی برای استفاده در ساختمان سازی و تولید بلوک پوکه ای ندارد. بخش تاسف برانگیزتر ماجرا اینجاست که این کیفیت پایین و نامناسب، ممکن است با قیمت پوکه درجه یک عرضه و فروخته شود و خریدار از همه جا بی خبر، متحمل ضرر فراوانی شود.

خرید پوکه سفید تبریز از “گروه معدنی سهند” – خرید با اطمینان و تضمینی

گروه معدنی سهند، یکی از پیشگامان تولید و عرضه بدون واسطه انواع پوکه معدنی و مصالح ساختمانی است که امکان ارسال طیف گسترده ای از محصولات به سراسر کشور را با نازل ترین قیمت و تضمین کیفیت فراهم کرده است:

سهند مینرال با حذف واسطه ها و انجام تمامی امور از تولید تا تحویل محصولات به دست مصرف کنندگان، توانسته قیمت ها را بشکند و همین امر سبب شده تا در پروژه های بزرگ و معتبر، فعالیت گسترده و عمده ای داشته باشد. یعنی قیمت تمام شده برای خرید پوکه معدنی (با احتساب کیفیت برابر) بسیار ارزان تر از قیمت بازار است.

علاوه بر قیمت ارزان، گروه معدنی سهند بهترین کیفیت پوکه معدنی را در سرتاسر کشور عرضه می کند و این موضوع در سال های فعالیت این برند، با رضایت حداکثری خریداران این مجموعه همراه بوده است.

در طول سال ها فعالیت برند “سهند مینرال”، همواره مشاوره رایگان در زمینه خرید پوکه با بهترین کیفیت و کمترین قیمت و همچنین میزان پوکه مورد نیاز برای پروژه های مختلف و همچنین مشاوره خرید سایر مصالح ساختمانی را به مردم عزیز ارائه داده ایم، حتی اگر قصد خرید از مجموعه ما را نداشته اند. 

پس با خیال راحت با کارشناسان ما در “سهند مینرال” تماس بگیرید و یک خرید یا مشاوره عالی را تجربه نمایید:

تماس مستقیم:09124518204

مشاوره واتس‌اپ و تلگرام: 09124518204

 

دانه بندی و انواع سایز پوکه معدنی سفید تبریز

برای خرید پوکه سفید تبریز باید سایزها و دانه بندی های مختلف آن را بشناسید:

  1. پودری یا ماسه ای – کوچک ترین سایز
  2. عدسی
  3. نخودی
  4. فندقی
  5. بادامی یا گردویی – بزرگ ترین سایز

خرید پوکه سفید تبریز مخصوص بلوک زنی

سایز دانه بندی مناسب برای بلوک زنی، پوکه عدسی و پوکه پودری (یا همان ماسه ای) می باشد. این دو سایز برای ساخت ملات بتن و تهیه بلوک سبک پوکه معدنی بسیار عالی است و سبکی بسیار خوبی ایجاد می کند.

 

آیا پوکه سفید بستان آباد برای ساخت بلوک پوکه معدنی کافی است؟

وزن بلوک پوکه ای بلوک سقفی و بلوک دیواری

باید بگوییم که ساخت بلوک سبک پوکه معدنی با پوکه سفید تبریز یکی از سبک ترین و کم وزن ترین انواع بلوک را ایجاد می کند. اما این بلوک قطعا مقاوم ترین و اقتصادی ترین نیست!

یعنی چه؟ پس باید چه کنیم؟

بهترین کار برای اینکه یک بلوک سبک و در عین حال مقاوم و مستحکم داشته باشیم، ترکیب پوکه سفید یا پومیس با پوکه سیاه قروه یا اسکوریاست. پوکه قروه مقاوم ترین و مستحکم ترین نوع پوکه معدنی در کشور ماست و با استفاده از آن می توان بلوکی با دوام و ماندگاری بالا ساخت. ضمن اینکه باید بدانید پوکه قروه آن قدر سنگین نیست که بخواهیم نگران سبکی و وزن بلوک باشیم، بلکه فقط در مقایسه با پوکه سفید کمی سنگین تر است.

اما پوکه سیاه قروه یک ویژگی دیگر نیز دارد:

قیمت پایین و کاهش هزینه های ساخت بلوک پوکه معدنی

پومیس از اسکوریا گران تر است. خرید پوکه معدنی قروه و اضافه کردن آن به ملات بتنیِ ساخت بلوک، باعث می شود که قیمت ها شکسته شود و صرفه اقتصادی بیشتری برای کاربرد در صنعت رقابتی ساخت و ساز داشته باشد.خرید پوکه سفید تبریز

خرید پوکه سفید تبریز

خرید پوکه سفید تبریز از “سهند مینرال”

جهت مشاوره در زمینه خرید پوکه سفید تبریز و میزان آن و همچنین خرید انواع دیگر پوکه و بلوک پوکه ای سبک، می توانید با ما از طریق مسیرهای ارتباطی زیر در تماس باشید:

آدرس دفتر مرکزی: تهران، میدان فردوسی

تماس مستقیم:09124518204

مشاوره واتس‌اپ و تلگرام: 09124518204

امکان ارسال دیدگاه وجود ندارد!