مشخصات بهترین بلوک پوکه ای

بلوک پوکه ای دارای ویژگی های خیلی فوق العاده ای است اما این نوع بلوک، درجه کیفی متفاوتی دارد و برای خرید، باید به دنبال خرید بهترین بلوک پوکه ای باشید تا از همه لحاظ، خیالتان راحت باشد که یک بلوک استاندارد و باکیفیت بالا خریداری می کنید. کیفیت، چیزی است که در محصولات تمام کارگاه ها و کارخانه های بلوک زنی وجود ندارد و باید مراقب محصولات غیر استاندارد و بی کیفیت باشید که تازه آن را هم با قیمت محصولات درجه یک، به فروش می رسانند!

با ما در “گروه معدنی سهند مینرال” – یکی از برترین مراکز فروش انواع پوکه معدنی و انواع بلوک سبک ساختمانی با بهترین کیفیت و کمترین قیمت بازار – همراه باشید تا شما را با مشخصات بهترین بلوک پوکه ای ایران آشنا سازیم:

 

بلوک سبک پوکه معدنی

بلوک سبک پوکه معدنی

برای ساختمان سازی، انواع بسیار متنوعی از مصالح و بلوک های مخصوص وجود دارد که هر یک از آنها دارای ویژگی ها و خصوصیات منحصر به فرد خود می باشند. اما در سال های اخیر، شاهد رشد روزافزون تقاضا و استفاده از بلوک های سبک پوکه معدنی بوده ایم. این یعنی اینکه بلوک سبک پوکه معدنی دارای ویژگی های بسیار عالی و باکیفیت تری نسبت به دیگر انواع بلوک ساختمانی می باشد.

در واقع باید بگوییم که کاربرد بلوک سبک پوکه ای، یک کاربرد چند منظوره است و استفاده از بهترین بلوک پوکه ای در ساخت و ساز ساختمان های مختلف، می تواند باعث ایجاد کیفیت برتر در آن سازه شود. منظور از کاربرد چند منظوره این است که استفاده از بلوک پوکه ای می تواند کاربرد برخی مصالح و متریال ساختمانی را کاهش دهد. به طور مثال:

  1. بلوک پوکه ای می تواند مانند یک عایق ساختمانی عمل کند و ساختمان را در برابر هدررفت انرژی و انتقال سر و صدا عایق کند و نیاز به پوشش های عایقی را کاهش دهد.
  2. بلوک پوکه ای به دلیل سطح صاف و منظمی که دارد، نیاز به استفاده از مصالح پوششی برای زیباسازی و مسطح سازی دیوار را به حداقل می رساند.
  3. بلوک پوکه ای در سایزهای مختلف تولید می شود و برای ساخت و ساز بخش های گوناگون مورد استفاد قرار می گیرد. همچنین در ساختمان سازی به پوکه معدنی برای شیب بندی و کف سازی طبقات نیاز می باشد. این طوری می توانید بهترین بلوک پوکه ای و باکیفیت ترین پوکه معدنی را از یک مرکز فروش خرید نمایید. “گروه معدنی سهند مینرال” از جمله مراکزی است که بهترین بلوک پوکه ای و پوکه معدنی را با پایین ترین قیمت بازار و بالاترین سطح کیفی عرضه می کند. دلیل این قیمت پایین را در انتهای این مقاله به شما خواهیم گفت.

 

آشنایی با مشخصات بهترین بلوک پوکه ای

بلوک سبک پوکه ای

بهترین بلوک پوکه ای، از دو جهت بررسی و سنجش می شود. یعنی دو عامل در ساخت و تولید بهترین بلوک پوکه ای دخالت دارند که اگر به صورت کاملا استاندارد و باکیفیت صورت بگیرند، قطعا کیفیتی عالی و بی نظیر را در بلوک های تولید شده ایجاد می کنند. این دو عامل عبارتند از:

  1. نوع متریال و کیفیت مواد اولیه به کار رفته در تولید بلوک
  2. کیفیت دستگاه بلوک زنی و افزودنی های بلوک برای افزایش دوام و استحکام آن

بنابراین می توانیم بگوییم که بهترین بلوک پوکه ای باید در هر دو بخش دارای بالاترین کیفیت باشد. بلوک پوکه ای ترکیب پوکه معدنی و آب و سیمان درست می شود و درست است که کیفیت پوکه معدنی به کار رفته، در کیفیت بلوک موثر است، اما نیمه دیگر کیفیت بهترین بلوک پوکه ای، به نوع ساخت آن در کارگاه های بلوک زنی مربوط می شود.

کارگاه ها و کارخانه های تولید بلوک در سرتاسر کشور مشغول فعالیت و تولید هستند که بررسی کیفیت محصولات آنها کار ساده ای نیست. اما می توانید از روی مشخصاتی که در ادامه می گوییم، کمی با کیفیت بهترین بلوک پوکه ای آشنا شوید:

  1. بهترین بلوک پوکه ای دارای سطحی صاف، منظم و تمیز است و این نشان از این است که تولید بلوک با دستگاه اتومات و استاندارد صورت گرفته است.
  2. بهترین بلوک پوکه ای از پوکه های پودری و عدسی از نوع پوکه سفید تبریز و پوکه سیاه قروه ساخته می شود. بنابراین باید دانه بندی آن منظم و یکدست و اندازه آن در حد ریز تا متوسط باشد.
  3. بلوک های پوکه ای باید ابعادی یکدست و گوشه های کاملا صاف و قالب بندی شده باشند. بلوک های لب پر، با ابعاد نامنظم و غیر استاندارد، دیوار تمیز و مرتب و مستحکمی ایجاد نمی کنند.
  4. در تولید بهترین بلوک پوکه ای که توسط “برند سهند مینرال” به فروش می رسد، از الیاف بتن برای افزایش مقاومت بلوک در برابر ضربه و شکاف و ایجاد استحکام حداکثری در آن استفاده می شود.
  5. درصد تخلخل پوکه معدنی به کار رفته در ساخت بلوک پوکه معدنی بسیار با اهمیت است و چیزی در حدود 65 تا 85 درصد می باشد. این میزان تخلخل باعث ایجاد سبکی قابل توجهی در بلوک و در نتیجه سبک سازی ساختمان می گردد. (همین تخلخل، باعث ایجاد ویژگی عایق بندی در بلوک ها نیز می شود)

 

سخن پایانی درباره خرید بهترین بلوک پوکه ای

متاسفانه در برخی از مراکز تولید بلوک پوکه ای، از متریال مناسب و درجه یک استفاده نمی شود و همین عامل، باعث می شود وزن بلوک بالا برود و از طرفی میزان عایق بندی آن کاهش یابد. همچنین تولید بی کیفیت و دستی بلوک ها نیز آنها را از لحاظ مختلفی دچار افت کیفی می کند.

بهترین بلوک سبک پوکه ای در مرکز “سهند مینرال” دارای ویژگی ها و استانداردهای زیر است:

  • ساخته شده از ترکیب پوکه معدنی سفید تبریز (پودری و عدسی) و پوکه سیاه قروه با مرغوبیت درجه یک
  • استفاده از دستگاه های تمام اتوماتیک خارجی در ساخت بلوک
  • استفاده از الیاف بتن برای افزایش استحکام بلوک
  • امکان سفارش و تحویل بلوک به صورت فله و پالتی
  • دارای گواهی استاندارد و گواهی نامه مرکز تحقیقات و شهرسازی
  • قیمت پایین تر از دیگر مراکز تولید و فروش بلوک سبک (با احتساب کیفیت برابر)

ویژگی های بالا، از استانداردهایی است که در محصولات “گروه معدنی سهند مینرال” رعایت می شود. این برند در سال های فعالیت خود به عنوان تامین کننده انواع مصالح ساختمانی، دارای درصد بسیار بالایی از رضایتمندی مشتریان مجموعه خود می باشد.

ابعاد بلوک تیغه ای دیواری

 

دلیل قیمت پایین محصولات برند “سهند مینرال”

گروه معدنی سهند مینرال، سال هاست که در زمینه تولید و تامین مصالح ساختمانی فعالیت دارد و به دلیل حذف واسطه ها، باعث شده تا قیمت نهایی محصولات ساختمانی پایین تر از سطح تعیین شده در بازار باشد. از طرفی به دلیل انجام تمامی مراحل مربوط به انبار و حمل و نقل و… توسط نیروی کار و پرسنل فعال در این مجموعه، هزینه های جانبی و اضافی را به حداقل رسانده است.

مشاوره و اطلاع از قیمت ها:

جهت مشاوره در زمینه نوع و میزان مصالح مصرفی و خرید پوکه و انواع بلوک سبک پوکه معدنی، می توانید با ما از طریق مسیرهای ارتباطی زیر در تماس باشید:

آدرس دفتر مرکزی: تهران، میدان فردوسی

تماس مستقیم:  ۴۷۷۰ ۷۳۶ ۰۹۱۹ 

مشاوره واتس‌اپ و تلگرام:  ۴۷۷۰ ۷۳۶ ۰۹۱۹ 

امکان ارسال دیدگاه وجود ندارد!